‘Šparamo’ na potrepštinama da bi kupili namještaj

Autor: Poslovni.hr , 21. veljača 2013. u 14:40
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL

Promet namještajem pao je u 2012. za devet posto, a Lesnina i Prima ipak rastu

Iz Uprave Lesnine Hrvatska javljalju kako su im u 2012. godini rasli prihodi za 14 % u odnosu na 613 milijuna kuna ostvarenih u 2011. godini.

Ovaj rast popraćen je i prošlogodišnjim  otvaranjem novog centra  Lesnina na Jankomiru, a do kraja ove godine očekuje se i završetak gradnje i otvaranje nove Lesnine u Zadru. Također, spominju kako će skori ulazak hrvatske u Europsku uniju Lesnini donijeti nižu cijenu troškova transporta i administracije što će sniziti i cijene namještaja u prodaji.

"Takav rezultat ne bi bilo moguć bez dobro osmišljene poslovne politike, dobre politike cijena i stalnog ulaganja u objekte – kako nove tako i renoviranje postojećih. Svjetska globalna kriza je doprinijela optimalizaciji troškova kako kod prodavača koji su posljednji u lancu tako i u ostalim segmentima, od proizvođača, transporta i ostalih. Pojavio se je i trend zvani "homing" kada se ljudi sve više odlučuju  svoj dom učiniti ugodnim i investiraju u njega na uštrb ostalim troškovima", kažu u Lesnini.

Prihod je u 2012. godini rastao i bjelovarskom proizvođaču i trgovacu namještajem, Prima Commerceu, čiji vlasnik Renato Radić  kaže kako im je prošča godina donijela promet veći za deset posto iako je cjelokupno hrvatsko tržište namještaja evidentiralo pad prodaje od oko devet posto.

Komentirajte prvi

New Report

Close