SPAR najbolji trgovac, Žito grupa najbolji proizvođač

Autor: Objava za medije , 25. svibanj 2018. u 11:55
FOTO: Press

SPAR Hrvatska odnio je glavnu nagradu za najboljeg trgovca u Hrvatskoj u 2017. godini, dok je Žito grupa proglašena najboljim proizvođačem.

U organizaciji magazina Ja TRGOVAC sinoć su na svečanosti održanoj u hotelu Westin u Zagrebu dodijeljene nagrade Zlatna košarica. Riječ je o priznanjima koja prepoznaju najbolja ostvarenja u sektorima maloprodaje i industrije robe široke potrošnje u 2017. godini u kategorijama Trgovac godine, Proizvođač godine, Društveno odgovorna kompanija godine, Tehnološki dobavljač godine, Mali trgovac godine te Proizvod godine.

U konkurenciji križevačkog KTC-a i dm-drogerie markta za najboljeg trgovca u 2017. godini proglašen je trgovački lanac SPAR Hrvatska. Osječka Žito grupa ponijela je laskavo priznanje za najboljeg proizvođača u prošloj godini pri čemu su im društvo u finalu pravile tvrtke Dalmacijavino i PIK Rijeka. U kategoriji Društveno odgovorna kompanija dm-drogerie markt Hrvatska odnio je treću godinu zaredom prvu nagradu, dok su mu ove godine u finalu konkurirali Dukat i Jadranka trgovina. Kompanije RIS i prošlogodišnji pobjednik Login stisnuli su ruku ovogodišnjem Tehnološkom dobavljaču godine softverskoj tvrtki IN2, a najbolji mali trgovac je Chibo – Ivan Ćibarić iz Ivanca, dok su u užem izboru ove kategorije bili TR Lux i Tvornica zdrave hrane. Finalisti u konkurenciji za proizvod godine bili su Afrodita Sun Care Marmelada, Korlat Supreme vina te pršut Dobro kompanije Žito. Proizvodom godine proglašen je Korlat Supreme iz portfelja Badela 1862.

"Ukupno 43 prijave zaprimili smo za šest kategorija u kojima se nagrada dodjeljuje, što je devet prijava više nego prethodne godine. To je uistinu lijep rast pa se ovom prigodom želim zahvaliti svim prijavljenima za nagradu Zlatna košarica 2018 koji su uložili veliki trud kako bi na najbolji način obrazložili zašto smatraju da su u pojedinoj kategoriji upravo oni zaslužili ponijeti najviše priznanje. Time je posao našem žiriju bio umnogome olakšan, ali izbor je bio sve samo ne lagan. Posebno čestitam svim pobjednicima kategorija, a svima ostalima želim više uspjeha na idućoj nagradi Zlatna košarica", izjavio je glavni urednik magazina i portala Ja TRGOVAC, Goran Pavlović.

Najbolja ostvarenja u prošloj godini odabrao je stručni žiri sastavljen od 14 članova koji dolaze iz vodećih agencija za istraživanje tržišta (Focus, GfK, Hendal, Ipsos, Nielsen, Valicon), konzultantsko-revizorske kuće Deloitte, Ekonomskog instituta Zagreb, sektorskih institucija (HGK, HUP, HOK), Hrvatskog poslovnog savjeta za održivi razvoj, Sindikata trgovine Hrvatske i magazina Ja TRGOVAC.

Povodom osvajanja nagrade Zlatna košarica za najboljeg trgovca u 2017. godini, Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska, je izjavio: "Ova je nagrada veliko priznanje. Iza nas je  jedna od najuspješnijih i najzahtjevnijih poslovnih godina. Nakon preuzimanja Bille izrasli smo u novu, još jaču kompaniju. Otvorili smo nove trgovine i nova radna mjesta, a naš se proces ekspanzije na hrvatskom tržištu nastavlja i dalje. Puno smo postigli što prije svega možemo zahvaliti našim zaposlenicima. Hvala magazinu Ja TRGOVAC i stručnom žiriju što su prepoznali veliki doprinos SPAR-a na hrvatskom tržištu maloprodaje."

Sve kategorije nagrada odnosile su se na poslovna ostvarenja u 2017. godini pri čemu su osobito vrednovani doprinosi u pogledu kvalitete investicija, otvaranja novih prodajnih objekata i novih radnih mjesta, ulaganje u proizvodne pogone, provedene akvizicije te ukupan doprinos unaprjeđenju sektora kroz stvaranje dodane vrijednosti za tržište i potrošače.

Svečanost je održana pod visokim pokroviteljstvom Predsjednice Republike Hrvatske Kolinde Grabar Kitarović i Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta te uz sponzorsku podršku Grada Zagreba, Hrvatske gospodarske komore, Hrvatske obrtničke komore i tvrtki TOMRA Systems, Njuškalo, DB Schenker, Hyundai, Pevec, B1 Plakati, Hiperprodukcija i Aerial Croatia Production.

Komentari (2)
Pogledajte sve

dobar vic

Malo jača priznanja, od dvadesetak prisutnih na tržištu biralo se između tri, očito je organizator KTC pa se trebao samo on prijaviti, lakrdija od članka.

New Report

Close