Agencija za investicije i konkurentnost (AIK) ove će godine na promidžbu ulaganja u Hrvatsku potrošiti osjetno više nego što je bilo planirano.
Početkom ožujka AIK-u je pripojena Agencija za javno-privatno partnerstvo, pa je Vlada u četvrtak i u proračunu provela korekciju i AIK-u prenijela novac koji AJPP nije potrošio. Preraspodijeljeno mu je AJPP-ovih 2,56 milijuna kuna od planirana tri milijuna za 2015. Zahvaljujući tome AIK-u budžet raste s 12 milijuna na 14,56 milijuna kuna.
To je za oko 30 posto manje nego što su dvije agencije imale u lanjskom proračunu. Štednja je i bila cilj spajanja agencija, no time se opet ne pridonosi promociji ulaganja. Za to će se, naime, izdvojiti skromnih 319.000 kuna, 129 tisuća više od planiranoga, a stavka za privlačenje investicija AIK-u raste s 1,48 na 1,5 milijuna kuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu