Snažan rast Spar hrvatskih marki u 4 zemlje

Autor: Mladen Miletić , 12. rujan 2023. u 22:00
Foto: KRISTINA ŠTEDUL FABAC/PIXSELL

Kvaliteta proizvoda glavni je razlog zbog kojeg proizvodi malih proizvođača Hrvatske ostvaruju uspjeh i na inozemnim tržištima.

Potražnja za hrvatskim proizvodima u Sparovim trgovinama u Austriji, Italiji, Mađarskoj i Sloveniji već godinama raste.

Stoga je Spar Hrvatska krenuo u plasman svojih hrvatskih robnih marki na tržište Austrije na kojem je 1500 Sparovih trgovina, a Spar Zagorski mlinci, Spar ajvar, S-budget ajvar, S-budget keksi i Spar soda bikarbona prvi su proizvodi koje izvozi u Austriju.

Tih pet proizvoda razvijeno je u suradnji s hrvatskim proizvođačima. Kvaliteta proizvoda glavni je razlog zbog kojeg proizvodi malih proizvođača Hrvatske ostvaruju uspjeh i na inozemnim tržištima.

“Kontinuirani uspjeh hrvatskih proizvođača u mreži Sparovih trgovina na austrijskom tržištu potaknuo je naše kolege iz Spar Austrija da im daju priliku. U Hrvatskoj se odlično prodaju, sigurni smo da će i austrijski kupci prepoznati kvalitetu”, izjavio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave Spar Hrvatska.

U prvih šest mjeseci 2023. prodaja hrvatskih proizvoda unutar Spar prodajne mreže u Austriji, Italiji, Mađarskoj i Sloveniji iznosila je 82 milijuna eura, dok je u istom razdoblju prethodne godine iznosila 66,7 milijuna eura.

Najveći porast ostvaren je na tržištu Slovenije, na kojem je u prvih šest mjeseci 2023. prihod od prodaje iznosio 64 milijuna eura, u odnosu na 52 milijuna eura u istom razdoblju 2022. Riječ je o impresivnom rastu od 20 posto u odnosu na 2022., istaknuo je Fenzl.

Dodatno, uz podršku Spar Hrvatske hrvatski proizvođači dogovorili su direktan izvoz s kompanijom SPAR Slovenija – Zigante Tartufi, Vindija, ZMH Horvat i Al Ponte ugovorili su izravan izvoz proizvoda u trgovine Spara u toj zemlji, čime je omogućena sigurna opskrba i dostupnost 43 artikla proizvedena u RH. 

Komentirajte prvi

New Report

Close