Snažan rast ‘izvoza’ hrvatskih proizvođača u Austriji

Autor: Poslovni dnevnik , 14. ožujak 2023. u 22:00
Značajan rast ostvaruje sve više srednjih te čak i malih tvrtki, kaže predsjednik Uprave SPAR Hrvatska Helmut Fenzl/PD

Ukupni “izvoz” hrvatskih proizvoda u trgovinama SPAR-a porastao je u navedenim zemljama u odnosu na 2021. godinu 38,6 milijuna eura, odnosno 36%.

Hrvatski proizvođači i dalje ostvaruju izvrsne rezultate kada je riječ o prodaji vlastitih proizvoda kroz SPAR prodajnu mrežu u Italiji, Austriji, Sloveniji i Mađarskoj.

Ukupni “izvoz” hrvatskih proizvoda u trgovinama SPAR-a porastao je u navedenim zemljama u odnosu na 2021. godinu 38,6 milijuna eura, odnosno 36%. Ukupni ostvareni promet hrvatskih proizvođača kroz SPAR maloprodajnu mrežu viši je od 143 milijuna eura.

Najveći porast izvoza u 2022. zabilježen je u Austriji gdje je najviše rasla prodaja poznatih hrvatskih proizvoda poput Podravkine Linolade i Vegete te Atlanticove Cedevite. Značajan rast bilježe i Graševina Kutjevo i Badel Pelinkovac.

Na slovenskom tržištu najveći rast ostvario je brend Violeta koji za SPAR proizvodi vlastitu marku vlažnih maramica. Podaci pokazuju da Slovenci vole i tradicionalne slavonske proizvode robne marke DOBRO koje plasira Žito d.o.o. Talijani i dalje ostaju vjerni hrvatskom bakalaru i Zigante tartufima.

”Drago nam je da osim velikih domaćih proizvođača poput Podravke i Atlantica značajan rast putem SPAR prodajne mreže ostvaruju sve više srednjih te čak i malih tvrtki”, izjavio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.

Komentirajte prvi

New Report

Close