U Hrvatskoj je od srpnja do kraja rujna ove godine održano 1.400 poslovnih skupova ili 14 posto više nego u istom razdoblju prošle godine, okupili su 20,6 posto više sudionika ili njih ukupno 92,4 tisuće, a i njihovo trajanje je bilo duže nego lani, objavio je Državni zavod za statistiku (DZS).
Iako se u ljetnim mjesecima u Hrvatskoj obično održavao manji broj poslovnih skupova, jer su većinom bili do ljeta ili poslije ljeta, podaci DZS-a za razdoblje srpanj-rujan ove godine pokazuju promjenu tog trenda te su očito i ljetni mjeseci postali zanimljivi organizatorima i jednodnevnih i višednevnih poslovnih skupova u Hrvatskoj.
Jednodnevnih je skupova od siječnja do rujna bilo nešto malo više bilo od višednevnih, 760 naspram 642, ali je jednodnevnih bilo znatno ili 21,4 posto više nego u istim mjesecima prošle godine, dok je višednevnih bilo 6,1 posto više.
Jednodnevni poslovni skupovi, s ukupno 45,4 tisuća sudionika, zabilježili su nešto veći porast njihova broja u odnosu na lani, za 22,6 posto, dok ih je na višednevnim bilo 47 tisuća ili 18,7 posto više.
Uobičajeno, i ovog je ljeta najviše ili 92 posto od ukupnih poslovnih skupova u Hrvatskoj tj. 1.296 održano u hotelima i ostalim smještajnim objektima, odnosno u njih 108, koji su time zabilježili porast od 13 posto. Na skupovima u hotelima sudjelovalo je i 83 posto od ukupnog broj sudionika na svim skupovima u tim mjesecima, odnosno njih 76,5 tisuća ili 12 posto više.
Ipak, najveći porast broja sudionika na poslovnim skupovima od čak 92 posto u odnosu na iste mjesece prošle godine ili na njih 16 tisuća, zabilježili su ostali objekti u kojima su se održavali skupovi (sveučilišta, velesajam, kulturne ustanove i kongresni centri) u kojima je od srpnja do kraja ovog rujna bilo 106 poslovnih skupova ili gotovo 30 posto više.
Podaci DZS-a pokazuju i da je od ovog srpnja do rujna među vrstama skupova bilo poslovnih skupova, 703 ili 11 posto više, dok je kongresa bilo blizu 600 ili čak 18,3 posto više.
Najmanje je bilo insentive ili poticajnih/nagradnih skupova, 61, što je za tu vrstu i pad od 7,6 posto, ali je zato sa 43 organizirana teambuildinga ostvaren porast od čak 48,3 posto.
Zanimljivost je i da su najveći broj poslovnih skupova u trećem tromjesečju ove godine, 992, organizirale korporacije i tvrtke, što je porast od 17,4 posto, dok je 410 skupova koje su organizirale udruge i institucije porast od 6,2 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu