Ugovor o zakupu u stečaju TLM Aluminiuma sa zakupcem Impol-TLM-om prestao je 31. prosinca, zbog čega slovenska Impol grupa više nema veze s ovim stečajem, te kreće u provedbu strategije kojom se priprema u Šibenik dovesti i kupce iz automobilske industrije. To će omogućiti daljnja znatna ulaganja, a ova u stjecanje šibenske tvornice u stečaju bila su visoka, navode iz Impola. To uključuje otkupe tražbina od Jadranske banke, Hete, HBOR-a i HPB-a, te akvizicije kojima je njihova hrvatska sastavnica Impol-TLM, preko sustava e-dražbe Fine kupila imovinu TLM-a opterećenu razlučnim pravima. Trgovački sud u Zadru donio je rješenje o predaji u posjed novom vlasniku, i Impol-TLM službeno je vlasnik sve imovine.
Cilj je stabilizacija
“To nam omogućava ubrzanje provedbe strategije koju smo postavili”, na naš upit navode iz Impola čije poslovanje vodi predsjednik Uprave Jernej Čokl.
Poslovni cilj Impol-TLM-a uključuje i proizvodnju za tržište i proizvodnju pogodnih proizvoda za uporabu u daljnjim fazama obrade u Impol grupi. Doznajemo da je plan stabilizacija poslovanja, modernizacija opreme i povećanje kapaciteta te “osvajanje zahtjevnih kupaca automobilske industrije gdje se vidi najveći porast potražnje za valjane aluminijske proizvode”. U pogledu ulaganja u povećanje kapaciteta za lijevanje ne demantiraju da se predviđa čak 200.0000 tona, a potrebna su kako bi iskoristili sve raspoložive kapacitete postrojenja. Ovi projekti već su u investicijskom planu Impol grupe.
“U travnju ćemo dovršiti ulaganje i u novu peć koja će omogućiti dodatnih 50.000 tona godišnje za povećanje kapaciteta vruće valjaonice”, poručuju. Spašeni šibenski aluminijaš tako nastavlja rad u 4 smjene, pa iako povećanje broja zaposlenika neće biti tako intenzivno kao u 2017., trebat će više stručnog osoblja.
S tim u vezi potvrđuju da danas postoje znatni problemi, ali i da se nadaju da će u budućnosti “biti prepoznatljivi u regiji i zanimljiviji za mlade ljude zainteresirane za tehničke i prirodne znanosti”. Impol grupa s više od 190 godina tradicije koja se temelji na društveno odgovornom modelu, s posebnim naglaskom na ulaganja u novu opremu, proizvodnju najzahtjevnijih legura, proizvoda i time tržišta, u budućnosti ima velike ciljeve.
Ambiciozni naumi
Do 2025. namjeravaju doseći volumen prodaje od 400 tisuća tona ili milijardu eura. Plan proizvodnje za 2017. njihova tvornica u Šibeniku ostvaruje uz prebačaj posljednjih 8 mjeseci, što donosi bonus radnicima čiji je to uspjeh. Paralelno se priprema i kraj stečaja, završna dioba očekuje se u veljači. v
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu