Otvaranje centra Mall of Split pratili su brojni problemi, zbog čega je i njegovo otvaranje bilo nekoliko puta odgađano. No, i samo četiri mjeseca nakon što je počeo s radom, čini se da im ne cvjetaju ruže.
Kako javlja Slobodna Dalmacija, potvrda za to je i postupno povlačenje slovenske tvrtke "SES Center management", koja je nakon otvaranja preuzela upravljanje objektom na Mejašima. Naime, svi zakupci poslovnih prostora u Mallu dobili su obavijest o novom režimu rada SES-a.
Budući da je riječ o tvrtki iz sustava austrijske kompanije "Spar" koja uživa popriličan ugled u inozemstvu, jer osim u Hrvatskoj upravlja s 30-ak trgovačkih centara u Austriji, Sloveniji, Italiji, Mađarskoj i Češkoj, a njihov dolazak bio je svojevrsno jamstvo mnogim etabliranim zakupcima da ulaze u vrhunski objekt. Stoga ne čudi kako je njihov najnoviji potez, odnosno poslani dopis, uznemirio dobar dio korisnika poslovnih kvadrata.
Naime, održavanje i zaštita centra, te infopult radit će kao i do sada, dok će preostali dio "SES Center managementa" raditi samo od 10 do 12 sati.
Bitno je naglasiti da će centar za kupce raditi normalno kao i do sada – navodi se u odgovoru iz SES-a iz kojeg se može naslutiti kako je ovakav potez posljedica loših poslovnih odnosa s predstavnikom investitorske tvrtke "Mejaši prvi" s kojima po svoj prilici imaju financijskih i upravljačkih problema.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu