Uspjeh hrvatske reprezentacije na SP u nogometu Hrvatskoj je dobro došao za privlačenje talijanskih turista, objavili su iz Hrvatske turističke zajednice.
Analiza rezultata pretraživanja letova iz Italije, talijanske tražilice Skyscanner.it prema zemljama koje su igrale u polufinalu, provedena u Hrvatskoj, Francuskoj, Belgiji i Engleskoj, pokazala je snažnu popularnost hrvatskih destinacija.
Gradovi koji su u pretraživanju imali veliki porast su Zagreb, Pula, Split, Zadar i Dubrovnik.
Inače, s talijanskog tržišta Hrvatska je dosad u 2018. ostvarila više od 450 tisuća dolazaka te više od 1,7 milijuna noćenja, no najintenzivniji promet s ovog tržišta tek slijedi, jer Talijani u Hrvatsku najviše dolaze u visokoj sezoni u kolovozu.
Cilj promocije je doći do mlađe populacije putem društvenih mreža, a bilježi se znatan rast interesa ključnih talijanskih blogera i influencera koji imaju velik broj pratitelja i žele posjetiti Hrvatsku. Upravo će takav oblik suradnje biti u još jačem fokusu za sljedeću godinu, kaže Viviana Vukelić, direktorica predstavništva HTZ-a u Italiji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu