Na turističkom sajmu koji se pod nazivom Destinations: The Holiday&Travel Show 28. put održao u Londonu u izložbenom prostoru Olympia, kao turistička destinacija predstavila se i Slavonija nudeći novu vrstu doživljaja tržištu V. Britanije.
Predstavljena je ponuda destinacije u suradnji TZ-a županija Virovitičko-podravske, Požeško-slavonske, Brodsko-posavske, Osječko-baranjske i Vukovarsko-srijemske.
Na jednom od najvećih i najdugovječnijih sajmova turizma u Britaniji, koji se realizira u suradnji s Timesom i Sunday Timesom, okupilo se više od 600 vodećih i najboljih neovisnih turističkih brendova, uključujući turoperatore i više od 70 turističkih zajednica iz cijelog svijeta.
Slavonija se predstavila kao nedovoljno otkrivena destinacija Hrvatske, što je čini posebno zanimljivom za tržište sklono neistraženim destinacijama.
Uz kulturu i enogastronomiju kao glavne motive putovanja, tražile su se informacije o ponudi vezanoj uz prirodnu baštinu, hodanje, biciklizam i smještaj.
Iako je za Slavoniju domaće tržište primarno, u 2022. strani gosti ostvarili su 8% noćenja i 35% dolazaka. Usto, 2022. bila je rekordna u Slavoniji u turističkim noćenjima i dolascima, jer je ostvareno i 2,1% više noćenja u odnosu na do sada rekordnu 2019.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu