U Hrvatskoj je u prvoj polovici godine prodano 33.799 novih putničkih vozila što je 43,6% više nego u istom razdoblju lani kada ih je prodano 23.535, dok je samo u lipnju prodano 7215 novih automobila, uz rast od 41%, podaci su Promocije plus koji se temelje na broju registracija.
Najviše novih putničkih vozila prodao je Volkswagen (4051), pa VW ima udjel od 12% u ukupnoj prodaji. Renault je na drugom mjestu sa 4026 prodanih vozila i udjelom od 11,9%, dok je Škoda treća s 3387 prodanih (10%).
Uz ostalo, od siječnja do kraja lipnja prodano je i 1558 novih Audija, 846 Mercedesa, 676 BMW-a, 196 Tesli… Najprodavaniji model u lipnju bio je Renault Clio kojih je prodano 475, a slijedi Škoda Octavia (324 kupaca).
Dobru lipanjsku prodaju imali su i VW sa svojim T-Crossom (318), kao i Renault sa Capturom (296). U lipnju je, od višeg cjenovnog razreda, prodano i osam skupocjenih Lexusa, četiri Jaguara, te jedan Bentley.
Prema pogonskom gorivu i dalje prevladavaju benzinci. Do kraja lipnja hrvatski su kupci u 17.926 slučajeva odabrali vozila na benzinski pogon koja drže 53% ukupne prodaje.
Hibrida je prodano 7714 ili 22,8%, a dizelaša 6302 (18,6%). Plinski pogon odabralo je 2,8% kupaca, a prodano je i 914 električnih vozila (2,7%).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu