Svoj projekt na ovogodišnje izdanje Hrvatska pamet Hrvatskoj prijavili su i Nika Požega, Robert Piršl te Lovro Pufnik, također studenti Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Za natjecanje su saznali u sklopu kolegija marketing.
“Prva reakecija je bila da će oko toga biti jako puno posla jer je trebalo izvršiti kompletno istraživanje tržišta te zaista stupiti u kontakt s osobama kompetentnim za govor o ozbiljnijem razvoju projekta’”, prisjećaju se studenti te navode kako su kroz projekt imali podršku profesora, a na koncu i osvijestili koliko je truda potrebno za uopće započeti jedan ovakav projekt.
Kada je riječ o samom projektu, Smartface je uređaj koji skeniranjem lica iščitava sve karakteristike kože, poput suhoće, dehidriranosti i sličnih problematika poput masne kože ili akni. Osim toga znat će kako je došlo do određene problematike te korisnika uputiti na optimalan proizvod za odstranjivanje tog probleme, objašnjavaju iz Smartfacea.
“Na ovaj način se štedi i vrijeme koje bismo inače potrošili na traženje idealne kreme, a osim toga i novac jer odmah kupujemo nešto što zapravo odgovara našoj koži’”, kažu. Za potrebe kolegija, a kasnije i prijave na Hrvatska pamet Hrvatskoj, projekt su razvijali dva mjeseca, no ipak svjesni su da je za konkretnije rezultate potrebno još odricanja.
“Smatramo da se naš uređaj može koristiti i u poliklinikama, ali i u kućnoj upotrebi. Idealno je rješenje za sve koji imaju problema s licem te nisu u mogućnosti pronaći odgovarajući proizvod ili svoju rutinu njegovanja lica. Zbog toga je potrebno još puno posla i rješavanja najsitnijih detalja”, dodaju objašnjavajući kako, iako imaju volju, za daljnji razvoj projekta traže i poticaj izvana.
Oko budućnosti u Hrvatskoj su skeptični, a razlog tome su i prošlogodišnji izvrsni projekti za koje nisu čuli da su realizirani. “Samo na ovom primjeru mislim da je jasno da perspektiva u Hrvatskoj i nije najbolji smjer za nas. Zato nas je iskreno malo i strah, a iako je i ove godine riječ o odličnim projektima, smatram da će oni, ako ne dobijemo potporu u kapitalnom smislu, na tome i ostati”, zaključuju dodavši da hrvatska mladost ima potencijala razvijati, međutim smatraju kako taj potencijal netko treba znati i prepoznati.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu