U dva udarna ljetna mjeseca u Hrvatskoj se ispiše više razglednica nego u ostatku godine.
"U razdoblju srpnja i kolovoza pošalje se više od šest milijuna razglednica. Dakle, prosječno nešto više od tri milijuna u svakom od tih mjeseci, što čini oko 60 posto ukupnog broja poslanih razglednica tijekom cijele godine", kaž nam Jo Kempen, voditeljica odjela za odnose s javnošću Hrvatske pošte. "Iako su brojke u prošlosti, naravno, bile veće i trend slanja razglednica najviše je bio u padu pojavom elektroničkih medija, razglednica sama po sebi nije izumrla i ljudi ih još uvijek rado šalju obiteljima i prijateljima sa destinacija na kojima se nalaze. Razglednica je i dalje jedan osobni suvenir koju primatelji rado primaju i čuvaju kao uspomenu", kaže Kempen dodajući kako se čak dvije trećine razglednica šalje u inozemstvo, dok se trećina šalje unutar Hrvatske.
Kempen
U ponudi imamo i brendirane kartice hrvatske pošte za najpovoljnije međunarodne razgovore
Što se pak slanja poslovnih pošiljki tiče, u ljetnim mjesecima i među njima je povećan promet."Špica sezone u slanju paketa kreće u svibnju i traje otprilike do sredine kolovoza. Mjesec sa prosječno najvećim brojem paketa u godini je srpanj i ono što je specifično jest da se većina paketa u tom razdoblju uručuje u mjestima na Jadranu (Dalmacija, Kvarner, Istra, otoci,…)", tvrdi Kempen. No kako je iako je više paketa, nema odgoda slanja i svi se izručuju u sukladno rokovima uručenja. No, pošta više nije samo mjesto gdje ljudi idu kada šalju pakete ili razglednice. Zapravo sve više nalikuje trgovini u kojoj se može kupiti svašta, od lampaša i knjiga do raznih suvenira. Kako su poštanski uredi u zabačenijim selima ili na otocima ponekad jedino mjesto na kojemu se može kupiti suvenir ili knjiga, nije ni čudo da je upravo sezonski asortiman najviše tražen tijekom ljetnih mjeseci.
"Za strane turiste kao zanimljive artikle možemo izdvojiti Turističke start pakete i usb internet stickove svih operatera po najpovoljnijim tarifama razgovora prema inozemstvu i surfanja na internetu. U ponudi imamo i brendirane kartice Hrvatske pošte za međunarodne razgovore s najpovoljnijim minutama razgovora prema inozemstvu. Turisti mogu pronaći u poštanskim uredima bogatu ponudu autohtonih suvenira, monografija i kalendara svih gradova i mjesta na više stranih jezika te mobilne uređaje po povoljnim cijenama", nabraja Kempen. Za domaće turiste imaju ljetno štivo po akcijskim cijenama – od Jo Nesboa, serijala Marije Jurić Zagorke i različite naslove beletristike.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu