Servisom javne nabave Hrvatska se uključila u tržište EU

Autor: Poslovni.hr , 11. srpanj 2013. u 12:36
Ilustracija

Narodne novine d.d. u suradnji s dobavljačem InfoDomom uspjele su u kratkom roku i po vrlo zahtjevnoj proceduri pripremiti elektronički servis kojim se objave pripremaju i prosljeđuju u TED.

Ulaskom u Europsku uniju, a slijedom odredbi Zakona o javnoj nabavi RH, svaki postupak javne nabave veći od određenih iznosa (u rasponu od 80.000 do 5 milijuna eura, ovisno o predmetu javne nabave), mora se objaviti i u Oglasniku javne nabave EU-a (TED). U nekim zemljama članicama EU-a to rade sami naručitelji, a Hrvatska se odlučila za model po kojemu to u ime javnih naručitelja obavlja središnji servis (EOJN), priopćeno je iz Narodnih novina.

Narodne novine d.d. u suradnji s dobavljačem InfoDomom uspjele su u kratkom roku i po vrlo zahtjevnoj proceduri pripremiti elektronički servis kojim se objave pripremaju i prosljeđuju u TED. Spomenuti elektronički servis jedan je od prvih, ako ne i prvi servis koji je Hrvatsku uključio u jedinstveno tržište Europske unije.

Sukladno obvezama koje je RH preuzela ulaskom u EU, obvezu provedbe postupaka javne nabave imat će svi koji se koriste sredstvima iz javnih fondova i proračuna, uključujući privatne tvrtke i nevladine organizacije. Ako to žele, objavu oglasa javne nabave u TED-u mogu tražiti i tvrtke koje raspisuju javni natječaj za vrijednosti manje od onih koje su propisane zakonom, zaključuje se u priopćenju.  

Komentirajte prvi

New Report

Close