Ugrabite priliku i unaprijedite svoje poslovanje uz Poslovni dnevnik i seminare u listopadu po akcijskoj cijeni 1+1 GRATIS!
Seminari već od 800 kn+ PDV za dvije osobe. Ne propustite ovu iznimnu akciju! Broj mjesta je ograničen.
PONUDA SEMINARA LISTOPAD
MANAGEMENT
23. listopada 2015., KAKO POSTATI I OSTATI IZVRSNO PODUZEĆE: Kako kreirati fleksibilnu organizaciju, koja konkurenciju čini sporednom
Predavač: Nikola Nikšić, Konter savjetovanje
Ciljevi seminara:
Kroz izlaganje, dijalog i vježbu upoznati polaznika sa obilježjima i pravilima koncepta izvrsnosti te osnovnim informacijama i znanjima potrebnim za njegovu primjenu i provedbu:
Rekonstrukcija granica tržišta (analize eksternog i internog okruženja fokusiranjem na budućnost)
Usmjerenost na veliku sliku a ne na brojke (kreiranje strateškog panela s ključnim konkurentskim čimbenicima za pojedinu djelatnost i strateške mape s ključnim inicijativama i aktivnostima koje predstavljaju pokretače za ostvarenje planiranih ciljeva i pokazatelja)
Kako poticati da se ode korak dalje od postojeće potražnje (ne samo odgovarati na potrebe tržišta, nego ih stvarati)
Napraviti ispravan poslovni koncept (kreirati strategiju koja prema strateškim namjerama razumno usklađuje prigode i ambicije s mogućnostima organizacije)
Svladati ključne organizacijske prepreke i realizirati definirani koncept (što treba napraviti da dobra ideja postane stvarnost i svojina cijele organizacije a ne samo nerealiziran san pojedinaca)
Mjeriti i upravljati s izvrsnosti po EFQM modelu (kako primjenom modela ispoštovati pravilo ekonomike poslovanja „ne radi ono što ne možeš mjeriti“)
Više o seminaru i prijavi saznajte ovdje.
KONTROLING
26. listopada 2015., KONTROLING – upravljanje poslovnim rezultatom
Predavačica: Andreja Švigir, Altius savjetovanje
Znate li upravljati poslovnim rezultatom? Bez uvažavanja zakonitosti i procesa kroz koje poduzeća prolaze, bez sagledavanja tržišta, konkurencije, ali i vlastitih slabosti i potencijala, poslovni rezultat ostat će samo na razini ideje. Tko je odgovoran za njegovo kreiranje, a tko za praćenje? Kako djelovati kao tim, kako promišljati o uspjehu na integralan način?
Ciljevi seminara:
razumijeti aspekte poslovnog rezultata
naučiti faze analize poslovnog rezultata
razumijeti metode utvrđivanja realnog prihoda
naučiti i razumijeti utjecaj raznih faktora na prihod i dobit
razumijeti oblike analize i pokazatelje koji se koriste pri analizi poslovnog rezultata
Više o seminaru i prijavi saznajte ovdje.
MARKETING
28. listopada 2015., Kako efikasno rasporediti budžet za oglašavanje Priprema, predradnje, koceptualizacija te modeli izrade godišnjeg plana
Predavač: Karlo Stojčević, RedPoint
Ovo praktično predavanje osmišljeno je s ciljem savjetovanja pri analizi preduvjeta i realizaciji brand strategije U KONTEKSTU INVESTICIJA U TRŽIŠNO KOMUNICIRANJE. Razgovarat ćemo o karakteristikama vaših proizvoda ili usluga koje su ključne, uputiti vas kako gledati druge brendove s koima se natječete te što je ključno u pristupu vašem kupcu.
Praktični dio seminara provest ćemo u dijagnosticiranju najboljeg načina dijagnostike, alokacije i distribucije budžeta u kontekstu poruka kojima želimo ostvariti određeni cilj.
Koji su ciljevi seminara?
Konkretna objašnjenja treminologije brand strategije s ciljem potpunog razumijevanja i primjene u praksi
Usvajanje i primjena osnovnog dijagnostičkog alata za investiranje u marketinške komunikacije na primjerima iz prakse predavača te primjerima sudionika
Više o seminaru i prijavi saznajte ovdje.
KREATIVNOST
29. listopada 2015., Kreativne industrije i kreativni procesi u razvoju tvrtki i inovacija – potencijal rasta tvrtke i njene dobiti
Predavači: Ivana Nikolić Popović (KKI), Aleksandar Battista Ilić (Kreativne industrije kao generator inovacija), Lana Horak (kreativnost), Milan Majerović Stilinović (Autorska prava), Mirna Karzen (Fondovi)
Kako bi osvijestili nove trendove i nova pravila osmišljen je ovaj praktični seminar s ciljem savjetovanja poduzetnika o ulozi i mehanizmima kreativnih i kulturnih industrija u razvoju, povećanju konkurentnosti i dodane vrijednosti proizvoda, usluga i dobiti i inovativnom razvoju novih proizvodnih linija, te inovativnim modelima brendiranja i plasmana na tržištu, te potencijalu poticajnih mjera i legislative za povećanje konkurentnosti proizvoda i usluga kroz kreativne industrije.
Koji su ciljevi seminara?
Upoznavanje kreativnih i kulturnih industrija kao pokretača razvoja
Uspostava i razvoj kreativnih procesa u tvrtci
Razvoj tvrtke upravljanjem projektima inovacija – strukturiranje procesa
Implementacija i razvoj kreativnog odjela u organizacijsku strukturu
Modeli financiranja I&R u segmentu Kreativnih i kulturnih industrija
Uspostava i razvijanje alata KKI u tvrtkama
Poticajne mjere
Više o seminaru i prijavi saznajte ovdje.
PRODAJA
30. listopada 2015., NAUČITE TAJNE PRODAJE – PRODAJNE VJEŠTINE
Predavačica: Ivana Zvrko, Adiz
Telefonski, licem u lice, direktno ili indirektno, od vrata do vrata… Prodaja donosi prihod vašoj kompaniji i od nje žive svi drugi neprofitni centri. O uspjehu prodaje sve ovisi, osobito u ova krizna vremena. Stoga je vrlo važno je li vaše prodajno osoblje kompetentno.
Koje su teme seminara?
uvod u prodaju; kanali prodaje
prodaja fizičkim i poslovnim korisnicima
funkcija prodaje u organizaciji i upravljanje prodajom
tržište i konkurencija; cijena
psihologija prodaje: kako kupci razmišljaju?
faze kupovine i kupovna odluka; faze prodaje
prodajni argumenti i prodajne koristi za kupca
upravljanje prigovorima kupaca; post-prodaja
akvizicija i retencija kupaca
upravljanje odnosima s kupcima
dodatna i križna prodaja
Više o seminaru i prijavi saznajte ovdje.
Doznajte više:
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Poslovni centar znanja
Tel: + 385 1 6326 085, Mob: + 385 91 6400 832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
http://www.poslovni.hr/seminari/
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu