‘Schengen kampanja’ HTZ-a, noćenja 25% više nego 2019.

Autor: Poslovni dnevnik , 17. siječanj 2023. u 22:00
Učinci ulaska u eurozonu i Schengen dodatno će ojačati konkurentnost, ističe direktor HTZ-a Kristjan Staničić/S. Midžor/PIXSELL

HTZ u sklopu nove kampanje o Schengenu putem online komunikacije, posebice na društvenim mrežama Facebook i Instagram, dodatno informira sve potencijalne putnike o većoj dostupnosti RH ulaskom u taj prostor.

Ulazak Hrvatske u zonu Schengen i informiranje stranih turističkih tržišta o još većoj prometnoj dostupnosti tema je nove kampanje Hrvatske turističke zajednice (HTZ) koju će provoditi do ožujka na 13 tržišta, a već donosi rezultate.

Turistički promet u dosadašnjem dijelu siječnja s oko 125 tisuća dolazaka turista i 400 tisuća noćenja za 16 odnosno 25% je veći nego u istom dijelu siječnja 2019., podaci su HTZ-a iz eVisitora kojima potvrđuju dobre trendove na početku godine, ali i pozitivna očekivanja za njezin nastavak.

Kako bi to bilo i vidljivije na tržištima, HTZ u sklopu nove kampanje o Schengenu putem online komunikacije, posebice na društvenim mrežama Facebook i Instagram, dodatno informira sve potencijalne putnike o većoj dostupnosti RH ulaskom u taj prostor.

Tržišta na kojima se provodi kampanja su ona s kojih se i inače slijeva najveći turistički promet – od Njemačke, Austrije, Poljske, Češke i Slovačke do Italije, Mađarske, Francuske, Nizozemske i drugih.

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić smatra da će ulasci u eurozonu i Schengen vrlo pozitivno utjecati na podizanje konkurentnosti. “Te novosti pozdravljaju i naši brojni partneri na tržištima, touroperatori, agencije i prijevoznici, pa i zbog toga očekujemo povratak na pretpandemijske razine”, poručio je Staničić.

Komentirajte prvi

New Report

Close