Hoteli u Hrvatskoj ove godine su ostvarili oko 44 posto lanjskog prometa u ovoj ljetnoj sezoni, uz prihode koji su niži za 5 do 15 posto od fizičkih pokazatelja, pokazala je anketa Hrvatske udruge turizma koju je danas na konferenciji za medije u Ministarstvu turizma otkrio direktor udruge Veljko Ostojić.
To pokazuje da je bilo pritisaka na cijene, na koje su neki hoteli reagirali. Kampovi su imali bolju potražnju, ostvarili su 57 posto lanjskih noćenja, zbog čega su kampovima prihodi popratili financijske rezultate, istaknuo je Ostojić.
Ministrica turizma Nikolina Brnjac otkrila je da je u sezoni Hrvatska imala 5,2 milijuna dolazaka turista, što je 54 posto razine prometa iz 2019., iz 39,8 milijuna noćenja, ili 62 posto lanjskog prometa. To je značajno bolje nego se očekivalo i od ostatka Mediterana. Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić je otkrio da će prihod HTZ- a u ovoj godini biti oko 200 milijuna kuna, što je za 150 milijuna manje nego lani, no ističe da će to biti dovoljno za kampanje koje se spremaju za 2021. godinu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu