Direktorica sajma Damjana Domanovac za medije je otkrila više informacija o novim, ali i već vjernim izlagačima koji će se truditi osvojiti potencijalne putnike atraktivnim ponudama i zanimljivostima iz svojih zemalja: „Na ovogodišnjem sajmu Place2go sudjeluje preko 170 izlagača koji će predstaviti ponudu iz 18 zemalja. Tako će posjetitelji moći saznati što ih očekuje u egzotičnim i dalekim zemljama poput Tajlanda, UAE, Irana, Malezije, Indije, Japana, Tunisa, Turske…, ali i onim bližim, no ništa manje zanimljivim poput Njemačke, Bugarske, Austrije, Slovenije, Mađarske, Srbije. Tu su i neki potpuno novi izlagači koji dolaze iz Belgije, Kine, Rusije pa čak i daleke Namibije.
Damjana Domanovac otkrila je imena restorana u Gastro ulici: „Kako znamo da je putnicima jedan od najboljih dijelova putovanja uživanje u gastronomskim specijalitetima, trudimo se da i našim posjetiteljima ponudimo raznolike i zanimljive restorane u našim poznatim kućicama u dvorani Balon. Ove godine tu su bavarski Maximilian, japanski Binimoto, iranski Karavansaraj, indijski Maharadja, turski Lokma, azijski Wok by Matija, Ruske delicije pripremat će omiljena jela ruskih velikana, Hotel Tomislavov dom najbolje kontinentalne specijalitete, Brko i Brko ličke, a Sora catering istarske. Na Place2go marketu moći će se kupiti različiti autohtoni i egzotični proizvodi poput začinskog bilja i cvijeća, razna ulja, čajeva, umaka, sadnice ljutih papričica, belgijska čokolada, egzotično voće i povrće, konopljino ulje i brašno, proizvodi od lavande, ali i nakit, prirodna kozmetika, suveniri…
Gospođa Domanovac istaknula je i humanitarni karakter sajma: „I ove godine nastavljamo suradnju s humanitarnom udrugom Kolajna ljubavi, koja aktivno djeluje na područje cijele Hrvatske te susjedne BiH. Udruga također djeluje i u Africi gdje ima sagrađeno sirotište u kojem je svoj dom pronašlo 37 djece o kojima se brinu volonteri iz Hrvatske. Kroz najveći projekt udruge "Kumstvo" pomaže se 1037 djece u cijeloj Tanzaniji kojima dobročinitelji tzv. "kumovi" nastoje poboljšati živote putem obrazovanja.“
Martina Bienenfeld, direktorica Turističke zajednice grada Zagreba na konferenciji je izjavila: 'Raduje me da je Zagreb već četvrtu godinu za redom domaćin Međunarodnog sajma turizma Place2go koji svojim bogatim programom, građanima našeg grada i njegovim brojnim posjetiteljima, omogućava da pronađu inspiraciju za nove pustolovine i putovanja. Uz prezentaciju zagrebačke muzejske ponude, ovaj sajam smo prepoznali i kao odličnu platformu za predstavljanje našeg projekta pod nazivom 'Kultura turizma'. Tako će učenici pet zagrebačkih srednjih škola kojima turizam i ugostiteljstvo nisu primarni, a koje sudjeluju u navedenom programu u obliku izvannastavne aktivnosti, za vrijeme trajanja sajma predstaviti svoje projekte koji će pokazati kako mladi ljudi doživljavaju kulturu i turizam grada Zagreba. Turistička zajednica grada Zagreba podržava od samih početaka Međunarodni sajma turizma Place2go, koji je, kao jedinstvena manifestacija takve vrste na ovom području, nedvojbeno jedan od najboljih medija za prenošenje specifičnih poruka o ljepotama određene destinacije, ali isto tako omogućuje razmjenu iskustava, ideja te stvaranje novih kontakata unutar turističke industrije'.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu