Prema podacima Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja iz 2020., tek 14 posto biootpada recikliramo. U taj otpad spada i otpad od hrane koji će se ove godine naći u fokusu druge sezone edukativne kampanje Biraj Zeleno koju provodi Nestlé Adriatic.
Riječ je o kompaniji u kojoj ističu da ubrzano rade na transformaciji poslovanja prema održivom i ekološki prihvatljivom. Tako, primjerice, do 2025. žele postići cilj gdje će se ambalaža svih proizvoda moći reciklirati ili ponovo upotrijebiti.
U sklopu kampanje Biraj Zeleno dijelit će se praktični savjeti o smanjenju uporabe vode i plastike te smanjenju otpada, s posebnim naglaskom na otpad od hrane.
Ranije ove godine već su otpočeli s poduzimanjem konkretnih koraka koje je publika dobro prihvatila, a svoju eko misiju uključuju i zaposlenike. Oni će s prijateljima i obiteljima moći pomoći u uređenju okoliša jedne zagrebačke gimnazije.
“Projekt Vrtim Zdravi Film ove je godine dosegao 18.000 osnovnoškolaca koji su, osim o pravilnoj prehrani, učili o štednji vode i energije te važnosti manjeg rasipanja hrane.
U suradnji s roditeljima, profesorima i osnovnoškolcima objavili smo prvu digitalnu kuharicu koja sadrži 40 recepata s nutritivnim tablicama i idejama kako smanjiti količinu otpada od hrane.“, izjavila je Irena Kurtanjek, voditeljica korporativnih komunikacija tvrtke Nestlé Adriatic.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu