Saponia cilja 3. poziciju u Srbiji i Sloveniji uz pomoć Atlantica

Autor: Suzana Varošanec , 17. prosinac 2019. u 15:34
Foto: pd

Ugovor dvaju proizvođača i distributera sklopljen na tri godine.

Vodeći regionalni proizvođač deterdženata Saponia i konditorska industrija Kandit s Atlantic Grupom potpisali su ugovor kojim se osigurava njihov rast poslovanja u 2020. Dvije tvrtke, naime, distribuciju svojih brendova za tržišta Srbije i Slovenije od početka 2020. povjerili su Atlanticu, vodećem regionalnom distributeru roba široke potrošnje, i prema Atlanticovoj objavi na Zagrebačkoj burzi, riječ je o očekivanome prometu na godišnjoj razini koji za Saponiju i Kandit ukupno iznosi više od 100 milijuna kuna.
No, s ovim ugovorom tri partnera započinju novu poslovnu suradnju, za koju se već smatra da je čista “win-win” situacija za sve njih, jer tako Atlantic širi portfolio svojih poslovnih partnera, ali i učvršćuje poziciju regionalnog lidera u distribuciji, dok osječke tvrtke Saponia i Kandit, obje s vrlo dugom tradicijom u navedenim industrijama, ujedno članice Mepas grupe u vlasništvu Mirka Grbešića, od partnerstva s Atlanticom očekuju daljnji rast.

I to od navedenih više od 100 milijuna kuna vrijednosti distribucije njihovih brendova preko Atlantica u Sloveniji i Srbiji, navodno se više od 70 milijuna kuna odnosi na proizvode Saponije, a preostali iznos se tiče Kanditovih brendova. Usto, ugovor o distribuciji sklopljen je, čini se, na rok od tri godine, no prate ga pozitivna očekivanja glede prerastanja u dugotrajnu suradnju. 
Za poslovne planove Saponije, tvrtke koja je u 2018. realizirala 685 milijuna kuna poslovnih prihoda te svoje proizvode plasira na 20-ak tržišta i od izvoza ostvaruje ukupno 52 posto prihoda (sličan udjel izvoza u prihodima ima i Kandit), od čega 30% čini izvoz upravo u Sloveniju i Srbiji, ovaj ugovor ima veliko značenje.

 

100 milijuna

kuna očekivani godišnji promet Saponije i Kandita iz ugovora

Naime, za oba navedena i njima podjednako bitna tržišta, iskorak u vidu početka suradnje s Atlanticom smatra se kao vrlo značajan ‘alat’, jer je cilj Saponije treća tržišna pozicija, kako u Sloveniji gdje su još dva vrlo jaka tržišna igrača, tako i u Srbiji gdje konkurencija također sve više jača. Inače, tri najprodavanija brenda Saponije u Sloveniji i Srbiji su Fax, Ornel i Arf, no na oba tržišta dobar plasman imaju i njihovi drugi brendovi kao što su Likvi, Kalodont te Nila.

Specifičnosti srpskog tržišta tiču se primjerice deterdženata pod brendovima Bioaktiv i Rubel za strojno pranje rublja u economy kategoriji. Navodno zanimljive planove tvrtka priprema i za ekološku liniju proizvoda koju su lansirali tijekom ove godine. Inače, Srbija i Slovenija su i Atlanticu dva iznimno važna tržišta, a u organizaciji distribucije nose i pridjev strateška.

Komentirajte prvi

New Report

Close