Iako trenutačna proizvodnja pršuta ne podmiruje ni 50% potreba domaćeg tržišta, ohrabruje činjenica da se u posljednjih pet godina u nove pogone za proizvodnju pršuta s najnovijom tehnologijom investiralo više od 150 milijuna kuna – kazao je potpredsjednik Hrvatske gospodarske komore za poljoprivredu i turizam Dragan Kovačević u povodu 6. međunarodnog sajma pršuta u Drnišu.
Festival je na drniškoj Poljani proteklog vikenda okupio zaljubljenike u gastronomiju Dalmatinske zagore i 21 izlagača pršuta iz Hrvatske i regije, no samo je jedan odnio zlatnu medalju i titulu šampiona – dalmatinski pršut tvrtke Smjeli iz Dugopolja.
Potpredsjednik HGK Kovačević ističe da je pršut ključ turizma kakvome težimo, dodane vrijednosti i za goste s većom kupovnom moći. Jer, gosti traže autentičan doživljaj i upoznavanje načina života i tradicije kroz enogastro ponudu, a proizvodi sa zaštitom zemljopisnog podrijetla na tržištu mogu postići i dvostruko veću cijenu.
U Hrvatskoj se godišnje pojede od 700 tisuća do milijun komada pršuta, a proizvede tek 350 tisuća komada. U proteklih pet godina proizvodnja pršuta u Hrvatskoj narasla je 40 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu