Samo 3 posto Britanaca svoj je odmor bukiralo preko aplikacije ili portala

Autor: Marija Crnjak , 02. studeni 2015. u 15:54
Foto: Thinkstock

Unatoč impresivnim brojkama koje bilježe navedeni igrači u sharing ekonomiji, tradicionalna industrija putovanja ne osjeća značajan utjecaj njihova rasta.

Iako je na lanjskom WTM-u sharing ekonomija bila jedna od glavnih tema, još se nisu realizirale crne slutnje da će startupovi narasli na jačanju mobilnih komunikacija, u potpunosti srušiti tradicionalne turističke poslovne modele, odnosno ugroziti rad agencija, hotela, taksi službi.

Tako su, kad su u pitanju nove aplikacije i portali za iznajmljivanje smještaja i prijevoza (Airbnb, CouchSurfing, Uber…), iznenadili podaci WTM-ova istraživanja, 'Industry report' koji pokazuju da je ove godine samo 3 posto Britanaca svoj odmor bukiralo preko nekog od navedenih portala, a samo 19 posto Britanaca čulo je za Airbnb.

Doduše, čak 97 posto njih tvrdi da će se tim načinom organizacije smještaja poslužiti i drugi put. Također, četiri do deset Britanaca koji se nisu poslužili navedenim portalima razmatra ih iskoristiti u budućnosti.

Unatoč impresivnim brojkama koje bilježe navedeni igrači u sharing ekonomiji, tradicionalna industrija putovanja ne osjeća značajan utjecaj njihova rasta, što ide u prilog čelnicima vodećih hotelskih brendova da na tržištu ima mjesta za sve.

Tek 26 posto direktora u turističkom sektoru u anketi istraživanja priznalo je da osjete utjecaj 'peer to peer' igrača, a samo šest posto ustvrdilo je da se radi o značajnom negativnom utjecaju, dok je čak 16 posto ispitanih ustvrdilo da im je nova generacija u industriji putovanja pomogla u vlastitom biznisu.   

Komentirajte prvi

New Report

Close