Razbili smo predrasude da nije nužno napredovati ako nam trenutačno dobro ide i više smo povezali kozmetičarsku, frizersku i povezane struke s prodajnim segmentom”, rekla je Natalija Crnički, vlasnica tvrtke Salonize i organizatorica konferencije Saloni budućnosti – jesmo li spremni, prve takve u regiji koja je na Zagrebačkom velesajmu okupila veliki broj vlasnika i menadžera salona.
Na panelima i predavanjima pod nazivima Digitalizirajmo svoje poslovanje i Zašto neki saloni rastu, a neki stagniraju, brojni stručnjaci razgovarali su o izazovima i pitanjima na koja odgovore traže frizerski i kozmetički saloni, wellnessi i slične uslužne djelatnosti koje žele povećati kvalitetu usluge i biti konkurentnije, navodi se priopćenju.
Premda je online marketing sve prihvaćeniji, Crnički smatra da se dosta salona u Hrvatskoj još uvijek ne snalazi s društvenim mrežama ili ih smatra nepotrebnima u poslovanju. “U ovoj branši postoji još mnogo neostvarenih potencijala, prije svega u korištenju digitalnih rješenja za poboljšanje poslovnih procesa”, rekla je Crnički koja smatra da je publika dobila konkretna i praktična rješenja za postojeće izazove, a konferencija otvorila novi put za unapređenje beauty industrije u regiji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu