U njemačkom uvozu Hrvatska s oko 980 mil. eura sudjeluje sa samo 0,2 posto te ima puno prostora za rast, a osim roba, posebno prehrambenih proizvoda, treba se okrenuti većem izvozu usluga, od turističkih i IT do intelektualnih.
Istaknuo je to na seminaru u HGK njemački stručnjak Hatto Brenner predstavnicima više od 50 hrvatskih tvrtki. Upozorio je na to da se treba ponuditi dobro iskalkulirana cijena, kao i da je obvezno pojavljivanje na sajmovima, koji su i dalje jedan od najboljih kanala distribucije te sklapanja poslova. Robna razmjena Hrvatske i Njemačke u prvoj polovici 2013. iznosila je 1,56 mlrd. eura, od čega se malo više od milijarde eura odnosilo na uvoz iz Njemačke.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu