Domaći turistički sektor od kraja rujna na raspolaganju ima novo mjesto na kojem će čarter tvrtke moći pronaći sve relevantne informacije važne za poslovanje.
Nakon godinu priprema, portal čarter.hr pokrenula je Selma Čmelik, turistička komunikologinja s višegodišnjim iskustvom rada u čarteru i vlasnica digitalne marketinške agencije Zona Plus. Ideja joj je bila okupiti sve informacije, alate, smjernice te različite resurse nužne za uspješnije poslovanje nautičkih čarter tvrtki u nas, ali i potakuti digitalizaciju u sektoru.
Toga kod nas još nije bilo
“Kao netko tko je radio u čarteru, a sad se bavi digitalnim marketingom, imala sam potrebu napraviti web mjesto koje će imati sve one važne informacije za svakodnevno čarter poslovanje, ali da sadržava ideje, alate i resurse, u obliku statističkih izvještaja i kretanja unutar industrije.
Toga dosad na našem tržištu nije bilo. Kao bivši djelatnik u čarteru znam kako je izazovno doći do relevantnih informacija, posebno poreznih i zakonodavnih smjernica. I razvoj digitala je davao sve više mogućnosti, ali nije bilo gotovo ničega posvećeno čarter industriji.
Uvijek smo se morali uspoređivati s hotelskom, ovisili o odabiru pojedinih ponuđača usluga i osim specijaliziranih sajmova nije bilo mjesta gdje bismo pronašli dobar izbor rješenja. Stoga očekujem da će čarter tvrtke od ovog projekta imati višestruke koristi”, pojašnjava Čmelnik za Poslovni dnevnik.
Ispravno adresirati potrebe
Čarter.hr je prvenstveno namijenjen profesionalcima u nautičkom čarteru, direktorima, voditeljima, operativcima u čarter bazama i rezervacijskim odjelima. Povezuje i sve druge servise prirodno oslonjene na ovu industriju pa je prilika da se povežu i tvrtke koje nude svoje proizvode i usluge čarter tvrtkama.
“U osnovi čarter.hr je mjesto koje zagovara digitalizaciju i optimizaciju nautičkog čartera. Planiramo objavljivati članke različite poslovne tematike, e-bookove s trendovima i kretanjima u industriji, digitalne alate kao nužne za automatizaciju i optimizaciju poslovnih procesa.
Potrudit ćemo se provoditi mala istraživanja kako bismo dobro procijenili potrebe industrije i ispravno ih adresirali”, najavljuje poduzetnica i odgovara na naše pitanje koje su joj već postavili mnogi. Kako to da u web adresi ima dijakritički znak?
“Google dijakritičke znakove gleda jednako kao i sve ostale. Domene s dijakritičkim znakovima u Hrvatskoj se mogu zakupiti još od 2016., ali o tome se slabo zna. Kako sam s projektom fokusirana na domaće tržište, upravo sam s ovim ‘Č’ iskočila i ljudima je to upalo u oko”, pojašnjava.
Plan je da čarter.hr s vremenom postane ‘membership’ platforma na kojoj će članovi imati dodatne benefite poput pravnih, poreznih i računovodstvenih savjeta i usluga, no za to treba dodati još sadržaja. Trenutačno je prostor na webu za servise besplatan do kraja godine, ali plan je krenuti s naplatnim paketima od siječnja 2022., kako bi portal postao održiv.
“U ovom trenutku sve tvrtke koje imaju nešto ponuditi čarterima i žele predstaviti proizvode ili usluge mogu nam se javiti i postavit ćemo im stranicu besplatno. Imamo dogovorenu suradnju sa stručnjacima iz osiguranja, financija, digitalnog marketinga, prodaje…
Oni stvaraju sadržaj koji je zanimljiv i potreban korisnicima. Moj je cilj da sadržaj na webu bude zaista relevantan i koristan”, zaključuje vlasnica portala čarter.hr.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu