Sada je službeno: Znamo tko će raditi marketinški plan za HTZ i po kojoj cijeni

Autor: Marija Crnjak , 06. listopad 2021. u 11:37
Photo: Dusko Jaramaz/PIXSELL

Kako nam pojašnjavaju u HTZ-u, rok za provedbu projekta iznosi 200 kalendarskih dana, a počinje teći s danom potpisivanja ugovora.

Kako su potvrdili iz Hrvatske turističke zajednice za Poslovni.hr, za izradu „Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma za razdoblje 2022. do 2026.“ odabrana je, od strane Skupštine HTZ-a, zajednica ponuditelja koju čine:  španjolska tvrtka T.H.R. Asesores en turismo, hoteleria y recreacion, S.A. i Horwath i Horwath Consulting Zagreb d.o.o. i Millenium promocija d.o.o.

Ponuđena cijena iznosi 3.480.000,00 kuna bez uključenog PDV-a, a HTZ s odabranim ponuditeljem treba pristupiti sklapanju ugovora o provedbi projekta, u skladu s natječajem ponuđenom cijenom.

O tome da je Skupština HTZ-a usvojila odluku o odabiru ponuditelja za izradu strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma za razdoblje 2022. – 2026. godine izvijestilo je Ministarstvo turizma još u ponedjeljak. Odluka je donesena čak 9 mjeseci od raspisivanja natječaja.

Kako nam pojašnjavaju u HTZ-u, rok za provedbu projekta iznosi 200 kalendarskih dana, a počinje teći s danom potpisivanja ugovora.

“Izrada Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma, između ostalog, zahtijevat će duboku analizu ključnih inozemnih turističkih tržišta i segmenata potrošača, odnosno opširnu analitičku osnovu, izradu strateškog okvira, operativnih marketinških aktivnosti i implementacijskih planova, te redefiniranje brenda hrvatskog turizma kroz izradu smjernica za novi krovni komunikacijski koncept.

Također, „Strategija razvoja održivog turizma do 2030. godine“, koja je trenutno u izradi, predstavljat će jednu od ključnih podloga za izradu „Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma za razdoblje 2022. do 2026.“, u okvirima do sada definiranih postavki, kao i postavki koje će biti artikulirane u završnim fazama izrade ovog nacionalnog razvojnog dokumenta (nositelj Ministarstvo turizma), sve do njegovog konačnog usvajanja, pojašnjavaju u HTZ-u.

Komentirajte prvi

New Report

Close