Hrvatsku su putem Booking.coma ove godine posjetili turisti iz čak 240 zemalja, a najviše ih je izrabralo Split, Dubrovnik, Zagreb, Zadar, Rovinj, Poreč, Pulu, Trogir, Hvar i Opatiju. U top pet najbržerastućih destinacija su, pak, Novalja, Crikvenica, Trogir, Šibenik i Rijeka. Naša zemlje se, pritom, stranaca najviše dojmila starim gradovima, plažama, hranom, mogućnostima za opuštanje, prirodom, povješću, obalom, krajolikom i mirnoćom.
“U prosjeku su na putovanju boravili četiri dana, brojniji su nego lani, a naročito je osjetan rast potražnje za dolaske u predsezoni i posezoni. I to mahom zahvaljujući gostima iz zemalja Dalekog istoka”, ističe Goran Pleše, regionalni direktor Booking.coma, koji kaže da je ukupan broj turista poslovna tajna.
240zemalja
na popisuje onih iz kojih su putem Booking.coma turisti dolazili u Hrvatsku
Otkriva, međutim, da je potražnja bila toliko dobra da je utjecala na dizanje prosječnih cijena, a dosta govori i činjenica da je Booking.com u 2016. više nego udvostručio broj hotela, apartmana i drugih objekata za smještaj u odnosu na sezonu 2015. Hrvatska se pritom brojem objekata ubraja među najbržerastuće destinacije Booking.coma, koji u svijetu u 96.000 destinacija i 226 zemalja nudi više od pola milijuna smještajnih objekata. Prije samo pet godina kod nas su nudili 875 smještajnih objekata, a sada njihov broj prelazi 48.000.
Dakako, usluge ove globalno prisutne stranice za online rezervacije koristili su i Hrvati. Većina ih je bukirala putovanja u Beč, Budimpeštu, Beograd, Sarajevo, Budvu, Međugorje, Ljubljanu, Prag, Mostar i London, dok su u zemlji domaćim turistima najzanimljiviji bili Spit, Zagreb, Zadar, Dubrovnik i Pula.
Među motivima hrvatskih građana za putovanja u inozemstvo bio je i šoping, a pokazalo se da su radi dobre kupovine najčešće potezali u Italiju, u Noventu di Piave i Livigno, ali čak i do Sttutgarta, otkrivaju u Bookig.comu, gdje su jučer predstavili i novu mobilnu tehonologiju Booking Experiences.
Pomoću nje putnici mogu, nakon što rezerviraju boravak u jednom od prvih gradova koje Booking Experiences nudi, dobiti brz pristup rezervacijama na uključenim destinacijama i tamošnjim atrakcijama.
Zasad je platforma Experiences dostupna putnicima koji posjećuju London, Pariz, Amsterdam, Rim i Dubai, a uskoro stižu i nove destinacije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu