Karlovačka pivovara kao Heineken: ‘S novim imenom lakše ćemo i izvoziti’

Autor: Poslovni dnevnik , 11. prosinac 2014. u 10:18
Branka Slaveska, predsjednica Uprave Heinekena Hrvatska/Borna Filić/PIXSELL

Karlovačka pivovara bit će Heineken.

Karlovačka pivovara mijenja ime i nastavlja poslovanje kao Heineken Hrvatska. Svi podaci vezani uz tvrtku (sjedište i adresa, OIB, brojevi računa i slično) ostaju nepromijenjeni.

"Ova promjena logičan je korak u poslovanju tvrtke, no neće ni na koji način utjecati na zaposlenike ili budućnost njezina najpoznatijeg brenda", rekla je Branka Slaveska, predsjednica Uprave Heinekena Hrvatska. Time će, ističe, dobiti priliku poslovati kao prava članica Heinkena. "Kompanija svojim članicama, tvrtkama koje su u njezinu stopostotnom vlasništvu, daje mogućnost većih investicija, ali i korištenja svih Heinekenih sistema i alata, koji su već razrađeni i brendirani.

Cilj je da ne živimo samo od domaćih nego i od internacionalnih brendova", kaže Slaveska. Heineken Hrvatska ovoga je tjedna dobio odobrenje za proizvodnju premium piva Amstel, koja bi mogla početi u veljači. Ivesticija je to od milijun eura. "Heineken je imenom jamac kvalitete, lakše ćemo, npr., izvoziti i dosadašnje brendove, koje ne gasimo", rekla je Slaveska, koja je 2014. ocijenila lošom za pivare jer je tržište palo 6% u deset mjeseci, no Karlovačka pivovara jedina je čiji je udio na domaćem tržištu rastao. Godišnji pad za pivovaru bit će manji od tih šest posto. Rast Karlovačke pivovare u ukupnom udjelu rezultat je činjenice da su pravodobno izašli s nekoliko noviteta, ističe Slaveska.  

Komentari (1)
Pogledajte sve

Promjena imena aktualizirala je pravo stanje.

New Report

Close