Intenzivnom promotivnom kampanjom, 11 godina od osnivanja, u Hrvatskoj je u ovoj turističkoj sezoni u potpunosti zaživjela globalna tražilica smještaja trivago.com, koja olakšava pretragu turistima, ali i predstavlja sasvim besplatnu platformu za oglašavanje na tržištu od čak 120 milijuna mjesečnih korisnika.
Odluka da se u srpnju prošle godine prvi put okušaju na hrvatskom tržištu donesena je sukladno rastu kupovne moći na tržištu, razvijenosti online infrastrukture te turističkog prometa koji bi opravdao ulaganja, objašnjava za Poslovni dnevnik Sven Ladović iz trivaga Hrvatska.
Prihod od klika
“U hrvatskoj bazi podataka trenutačno imamo više od 24 tisuće turističkih objekata. Nudimo im besplatno oglašavanje na našem servisu koji mjesečno posjećuje više od 120 milijuna putnika kako bi našli smještaj koji im odgovara po najnižoj cijeni.
Uz taj promet, nudimo im, kao i svim ostalim korisnicima trivaga, transparentnost online hotelijerskog tržišta. Vlasnici velikih objekata imaju mogućnost povećati svoj doseg, a vlasnici manjih smještajnih objekata napokon imaju mogućnost biti konkurenti velikim igračima. Svi ti vlasnici hotela imaju priliku potpuno besplatno napraviti profil na našoj stranici, neovisno o tipu smještaja”, objašnjava Ladović.
Trivago je osnovan 2005. i funkcionira kao metapretraživač smještaja, tako da korisnik prema nizu parametara traži smještaj koji se oglašava na brojnim rezervacijskim portalima.
U hrvatskoj bazi podataka
imaju više od 24 tisuće turističkih objekata. Zadovoljni su jer bilježe stalan rast
Od portala kao šo je booking.com razlikuju se po tome što nude mogućnost uspoređivanja cijena s raznih servisa kako bi korisnik sam, i to besplatno, mogao odabrati idealan smještaj za svoje potrebe.
Kad korisnik pronađe ono što ga zanima, trivago ga preusmjerava na partnerski servis za rezervaciju (booking.com, expedia.com, hotels.com, amoma.com…).
Trivago ostvaruje prihod od svakog klika, sukladno ugovorenim iznosima s navedenim partnerima. Ladović objašnjava po čemu trivago mijenja postojeća pravila igre na šarenom online tržištu turističke ponude.
“Cilj nam je omogućiti više od 120 milijuna mjesečnih korisnika da pronađu svoj idealan smještaj uz najnižu cijenu i potpunu transparentnost online hotelijerskog tržišta. Naš tim u kojem je više od 1000 ljudi iz cijelog svijeta radi kako bismo razvili brz, nepristran proizvod orijentiran prema korisnicima koji će promijeniti pravila igra te ne samo poboljšali svoje procese već cijelu indistriju”, kaže Ladović.
Ističe kako trivago ne predstavlja izravnu konkurenciju ni turističkim agencijama, koje od njih čak mogu imati koristi.
Agencije pretežno prodaju pakete aranžmane i gotova putovanja, dok trivago tek nudi mogućnost usporedbe cijene smještaja, ako sami ograniziraju putovanje. “Ako su voljni kupiti gotov paket, to i dalje mogu činiti. Agencije čak mogu koristiti našu uslugu kako bi i same pronašle jeftiniji smještaj za svoje ponude”, ističe Ladović.
Globalni biznis
Objašnjava kako korisnici na trivagu mogu pretraživati više od milijun hotela s više od 250 servisa u više od 180 zemalja svijeta odjednom, uključujući i Hrvatsku.
Tražilica koju su osnovali njemački poduzetnici Rolf Schrömgens, Malte Siewert i Peter Vinnemeier trenutačno ima 55 internacionalnih platformi na 33 jezika. Prihodi iz 2015. godine rasli su za oko 500 milijuna dolara, a u drugom kvartalu ove godine tvrtka je ostvarila 201 milijun dolara prihoda.
Podatke o prihodima ostvarenim u Hrvatskoj u trivagu zasad ne žele otkrivati, no ističu da bilježe stalan rast, čime su zadovoljni.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu