Rujan ušao u glavnu sezonu

Autor: Poslovni.hr , 08. listopad 2013. u 12:35
Ministar Darko Lorencin. Photo: Dusko Jaramaz/PIXSELL

Bilježimo pozitivan trend u prvih devet mjeseci, kao i u samom rujnu, što je dobra poruka investitorima,“, naglasio je Lorencin.

Ministar turizma Darko Lorencin predstavio je danas na konferenciji za medije u Rovinju podatke sustava turističkih zajednica o ostvarenom turističkom prometu za prvih devet mjeseci ove godine. Kumulativni podaci za razdoblje siječanj-rujan govore o porastu od 5,2 posto u dolascima (11.589.272 dolazaka) i 3,93% posto u noćenjima (69.343.607 noćenja) turista na Jadranu i u Gradu Zagrebu u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

„Izuzetno sam zadovoljan svim dosadašnjim pokazateljima turističke sezone. Bilježimo pozitivan trend u prvih devet mjeseci, kao i u samom rujnu, što je dobra poruka investitorima,“, naglasio je Lorencin.

Strani su turisti ostvarili porast od 6 posto u dolascima (10.525.621 dolazaka) i porast od 4,5 posto u noćenjima (63.396.154 noćenja). Porast turističkog prometa (noćenja) je u razdoblju od siječnja do rujna ostvaren na emitivnim tržištima Austrije (3%), Češke (3%), Njemačke (3,6%), Francuske (5%), Mađarske (8%), Poljske (20%),  Velike Britanije (26%), Irske (30%), Švedske (30%).

Prema službenim podacima u rujnu na Jadranu i u Gradu Zagrebu ostvareno je 1.445.497 dolazaka što predstavlja porast od 0,44 posto te 8.612.570 noćenja što predstavlja porast od 5,64 posto u odnosu na rujan prošle godine. Strani su turisti ostvarili 1.346.849 dolazaka što predstavlja porast od 0,89 posto i 8.139.372 noćenja što predstavlja rast od 5,8 posto u odnosu na rujan 2012. godine.

„Ostvareni rezultati ukazuju na činjenicu da mjesec rujan sve više čini glavni dio turističke sezone te veseli činjenica da turisti koji u Hrvatsku dođu ostaju dulje nego do sada. Također, bitni su nam dolasci s naših najvećih emitivnih tržišta, koja su i u ovim periodima povećana za 3-4%. Također, važni su nam porasti s tržišta Velike Britanije i skandinavskih zemalja koji se kreću između 20 i 30%, ali i neka nadolazeća tržišta, primjerice SAD, Kina, Argentina, Brazil. Možemo se pohvaliti činjenicom da je Hrvatska postala važna i na međunarodnim itinererima svjetskih turoperatora te moramo kreirati dodatne proizvode kako bismo stvorili nove motive dolazaka i za turiste iz tih zemalja,“ ističe Lorencin.

Komentirajte prvi

New Report

Close