Rovinjani rade vizualnu promociju francuske multinacionalke

Autor: Sergej Novosel Vučković , 25. travanj 2018. u 09:15
Anselmo Tumpić u projektu za Groupe Bell

Studio oslikao novo izdanje sira koji se proizvodi od 1921.

Rovinjski studio za vizualne komunikacije Tumpić/Prenc, koji čine Anselmo Tumpić, Sara Prenc Opačić i još jedan zaposleni, odabran je za izradu kompletne vizualne promocije novog izdanja sira La vache qui rit (Nasmijana krava), francuske kompanije Groupe Bel, koja postoji još od 1865.

Kolika je važnost toga projekta, govori i činjenica da Groupe Bel ima ispostave u 33 zemlje, asortiman prodaje u njih 130 (uključujući i Hrvatsku), a zapošljava 12.000 ljudi. Prihodi grupe su oko 3 milijarde eura. 

"Grupa ima umjetnički laboratorij koji podržava likovnjake otkupljujući im radove i organizirajući izložbe. Mi smo izradili katalog za izložbu radova koje je Bel otkupljivao, te promociju novog izdanja sira koji se proizvodi od 1921.", poručuju Tumpić i Prenc Opačić. 

Za Poslovni dnevnik Tumpić kaže da je za suradnju s Francuzima presudan bio cijeli profesionalni put i njega i partnerice u studiju Prenc Opačić. "Upoznali puno ljudi, a ta poznanstva ne možeš jednostavno "kupiti". Kad klijentima treba određeni projekt, znaju kome se obratiti i nije im bitno gdje se trenutačno nalazimo.

Tako je bilo s Lab Belom i Videotecom, a upravo nam se otvaraju vrata i za druge projekte u Francuskoj, jer dobrom preporukom širi se glas", kaže Tumpić, kreativni direktor ovoga malog, ali studija na europskom glasu. Ističu kako i svojim primjerom "dokazuju da je u Hrvatskoj moguće biti uspješan i poslovati s velikim međunarodnim klijentima". 

Tumpić nam nije mogao reći koja je vrijednost ugovora s francuskom multinacionalkom, navodeći da je to u interesu zaštite klijenta. Anselmo Tumpić je povratnik u Hrvatsku, kamo je u Rovinj došao nakon što je radio u Italiji u kreativnom centru Fabrica, modnog brenda Benetton u Trevisu, te milanskim odjelima agencija Saatchi&Saatchi i BBDO. Izradio je i promotivne kampanje za Mini Morris, Toyotu, Autostrade per l'Italia (Talijanske autoceste), a za svoje je projekte često nagrađivan od struke. Zašto se vratio u Hrvatsku, u kojoj su "pravila igre" drugačija nego vani?

"Jednog sam se dana jednostavno odlučio vratiti u Rovinj. To i nije bilo tako lako, jer u više od 10 godina rada u drugom ambijentu stvoriš neki vlastiti imidž i krug ljudi koje poznaješ, a onda sve to napustiš i kreneš iznova u vlastitoj sredini. Međutim, to sam napravio s velikim zadovoljstvom, jer sam svoj krug napravio, a smatram da se zapravo svugdje može uspjeti ako stvarno želiš i radiš posao koji voliš, posebno u ovoj kreativnoj industriji koja ne zahtjeva bivanje na određenoj lokaciji. Nebitno je, dakle, radim li u Milanu, Berlinu ili Rovinju", objašnjava motive ostanka u Istri Tumpić.

Dodaje i kako mu je Rovinj najzanimljiviji, jer je manja sredina, a tehnologija mu i tamo pruža jednake mogućnosti koje bi imao u bilo kojem drugom gradu. "Ali, nudi nešto više, a to je kvaliteta života", kaže Anselmo. I na kraju poručuje: "Vjerujem da svojim znanjem i iskustvom možemo doprinijeti razvoju domaće kreativne industrije, koja je po mom sudu, već sad prilično uspješna i kvalitetna". 

Komentirajte prvi

New Report

Close