U Rovinju je s prvim danima lipnja u rad puštena inovativna aplikacija ocjene zadovoljstva građana s uslugom koju su dobili unutar gradske uprave. U sklopu nje svi građani, putem QR kodova postavljenih u hodnicima gradske uprave, mogu ocijeniti njihovo iskustvo sa službenicima. Kako su izvijestili iz gradske uprave, cilj aplikacije je osvijestiti djelatnike da svi pružaju uslugu građanima te da se od njih iznad svega očekuje ljubaznost i profesionalnost.
“Građani koji žele ocijeniti dobivenu uslugu, morati će skenirati QR kod kojim će otvoriti razgovor putem WhatsApp-a. Za započeti ocjenjivanje, potrebno je poslati bilo koju poruku kojom se otvara cijeli set pitanja te se nude opcije odgovora”, navode iz rovinjske uprave i dodaju da će građani upotrebom aplikacije dobiti informaciju koji su službenici najviše opterećeni u radu sa strankama te tko je najuspješniji u komunikaciji s njima.
“Sakupljene informacije namijenjene su internoj uporabi, a sve u cilju uvođenja potrebnih poboljšanja te organizacije dodatnih edukacija pokaže li se potrebnim”, poručuju iz Grada. Riječ je inače o pilot projektu razvijanja alata za javnu upravu, koji ima za cilj osvještavanja uloge gradske administracije kao pružatelja usluge, podizanje odgovornosti i efikasnosti i mjerenja opterećenja strankama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu