Započela je druga faza razvoja jedinstvenog elektroničnog javnog servisa temeljenog na Središnjem registru osiguranika (REGOS). Nakon što je u siječnju uvedena mogućnost dobivanja elektroničkih dokumenata s podacima koji se prikupljaju i obrađuju u REGOS-u, od 26. srpnja e-usluga REGOS-a nudi nove funkcionalnosti.
"Najveća novost je prvi elektronički korisnički pretinac u Hrvatskoj kojem osiguranici mogu pristupiti putem online e-usluge REGOS-a na www.regos.hr i u kojem se nalaze obavijesti koje je REGOS, temeljem propisa, učinio dostupnim osiguranicima. Osim toga putem ove usluge, uz postojeće, može se dobiti i novi elektronički dokument: Izvadak iz Registra REGOS-a o obračunanom i isplaćenom doprinosu I. stupa za drugi dohodak. Cijeli sustav sada je potpuno automatiziran tako da se traženi elektronički dokumenti dostavljaju korisniku u roku od nekoliko sekundi", javljaju iz REGOS-a.
Treća faza, koju REGOS planira završiti do kraja godine, omogućit će poslodavcima, kao obveznicima plaćanja obveznih doprinosa i dostave podataka, da sve potrebne dokumente i sve obavijesti iz sustava REGOS-a dobiju kroz online sustav elektroničke isporuke dokumenata i vlastiti elektronički korisnički pretinac.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu