Razvojni turistički ‘bum’ u Šibeniku: Dogus grupa raste u svim segmentima

Autor: Poslovni.hr/H , 14. srpanj 2017. u 09:36
Foto: Dusko Jaramaz/PIXSELL

D-Resort Šibenik iz sastava Dogus grupe od početka godine do sredine srpnja zabilježio je 81 posto više noćenja nego lani, a i drugi objekti te grupe u Hrvatskoj imaju poraste u gotovo svim segmentima poslovanja, pa očekuju i odličnu posezonu, doznaje se iz te grupe.

"Za D-Resort Šibenik ovo je druga godina punog poslovanja u kojoj bilježimo velike poraste noćenja kako zbog relativno manje lanjske baze, tako i zbog pojačane ovogodišnje potražnje koja je dijelom rezultat veće suradnje s putničkim agencijama i touroperatorima, ali i nekoliko većih i manjih međunarodnih regata u predsezoni i u srpnju, čiji je domaćin marina Dogus grupe u Šibeniku D-Marina Manadalina", ističe za Hinu voditeljica marketinga i komunikacija Dogus grupe za Hrvatsku Meri Matešić Sičić.

U D-Resortu snažni porast bukinga imaju i za posezonu, pogotovo u segmentu poslovnog turizma, u čemu se, kako kaže, taj hotel već dobro pozicionirao za organizaciju manjih poslovnih i ekskluzivnih događanja.

U prilog im ide i razvojni turistički 'bum' u Šibeniku te sve vidljiviji veliki iskorak toga grada u ponudi, na čelu s obnovljenim šibenskim tvrđama te drugim novostima, u čemu aktivno sudjeluje i Dogus grupa, jednako kao i brojni drugi subjekti iz privatnog i javnog sektora grada.

"U Šibeniku su se svi i sve nekako povezali u zajedničku priču i sinergiju, od hotelijera, gastro scene i drugih poduzetnika do kulture, grada i drugih, svi smo jedni drugima podrška i to je donijelo već puno kvalitetnih projekata i programa, koji su sudeći po broju posjetitelja zanimljiv i dobar motiv za više dolazaka i noćenja i od čega destinacija profitira i razvija se", ocjena je Matešić Sičić.

Kaže i da najveća povećanja u D-Resortu imaju s turistima iz Velike Britanije, zemalja Beneluxa, Njemačke i Hrvatske.

Ulazak u lanac Small Luxury Hotels of the World

Dobre rezultate očekuju za D-Resort i slijedom ulaska tog hotela u hrvatski brend luksuznih hotela "Stories, Croatian Unique Hotels", ali i u jedan od najpoznatijih globalnih lanaca luksuznih hotela, Small Luxury Hotels of the World, i to kao treći hotel iz Hrvatske, nakon lošinjske Alhambre i splitskog Vestibul Palacea, što je, kažu, veliko priznanje kvaliteti, ali i obveza za održavanje standarda koje taj lanac propituje svake godine.

"Small Luxury Hotels of the World okuplja oko 520 malih luksuznih hotela u 80 zemalja svijeta i sinonim je za vrhunsko iskustvo boravka gostiju, spajajući najbolje destinacije, najvišu razinu kvalitete usluge i jedinstvenost svakog hotela. Upravo je 'osobnost' svakoga hotela nama bio poticaj da postanemo član tog udruženja", poručio je tim povodom generalni direktor D-Resorta Nenad Tatarinov.

Vjeruje da će im to otvoriti i nova tržišta, poput SAD-a, te dovesti i goste veće platežne moći.

Osim tim Resortom, u Šibeniku je Dogus grupa zadovoljna i poslovanjem marine Mandalina, za koju Matešić Sičić kaže da je dobro popunjena te da i ove godine očekuju bar nekoliko mega jahti, s obzirom da je to i dalje jedina marina u Hrvatskoj koja ima sve uvjete za prihvat takvih plovila.

Gotovo stopostotnu popunjenost i stabilan rast bilježi i njihova Villa Dubrovnik u Dubrovniku, kao i marine Dalmacija u Sukošanu te Borik u Zadru, za koju pripremaju i obnovu, zaključuje Matešić Sičić.

Komentari (1)
Pogledajte sve

upotreba riječi “segment” raste na svim područjima, to je sigurno.. nagradno pitanje: tko ju je uveo u hrvatski jezik?

New Report

Close