Gost Teme jutra u emisiji televizije N1 Novi dan bio je Domagoj Ivan Milošević (HDZ) koji je govorio o planovima vladajuće Domoljubne koalicije u kontekstu gospodarskog rasta, LNG terminalu te odnosima u Vladi.
"Sigurno je da bismo očekivali puno više komunikacije, osobito zbog pozicije premijera i načina na koji je postao premijer", kaže i dodaje da je HDZ-ovih zastupnika u Saboru ipak 67, a MOST-ovih 15, te da će o premijeru još razgovarati.
"Da bi se provodile reforme, potreban je barem minimum povjerenja i građana, ali i respekt prema broju naših mandata i odnosima u i izvan Sabora", kaže Milošević. Na pitanje može li Vlada s ovakvom podrškom provesti reforme, on kaže da to nije jedini izazov, nego da moraju postojati suradnja i komunikacija s partnerima.
"Drugi su izazovi administrativni kapacitet za cijeli niz reformi i mjera, bojim se da moramo prvo složiti listu prioriteta. A drugi izazov je kako ubrzati gospodarski rast", rekao je Milošević.
"S jedne strane HDZ očekuje da se u privatizaciju uključe mirovinski fondovi, a s druge da nema privatizacije infrastrukture, prirodnih bogatstava, šuma i voda. No, nema razloga da 2016. godine država ima upravljačka prava u tvrtkama koje su u industriji ili turizmu, vrijeme je da one budu privatne", rekao je o stavu HDZ-a prema privatizaciji.
"Podravka je strateško poduzeće, ali moramo se otrgnuti iz prošlosti, i shvatiti da ona može biti strateška i ako je sto posto u privatnim rukama", rekao je.
Kao najveće strateške projekte u iduće godinu do dvije naveo je Energy Week u SAD-u na kojem je nedavno bio.
"Njihov izazov nafte i plina imat će golem utjecaj. Dugo razgovaramo o LNG-u, očekujemo plutajući terminal na Krku. Imamo odgovornost za energetsku sigurnost u Srednjoj i Istočnoj Europi, a to nam omogućuje da se nađemo i na strateškoj karti Europe i svijeta. Govorimo širenju luke Rijeka, i želimo se pozicionirati kao nova vrata EU. Ima tu i puno projekata u turizmu i poljoprivredi."
Na pitanje ima li stvarnih investitora u LNG terminal, kaže da ima.
"Osobno znam da ih ima sigurno kad govorimo o plutajućem terminalu. Nisam razgovarao s onima koji su potencijalni investitori u tzv. kopneni terminal, međutim plutajući je samo prvi korak do puno veće investicije u kopneni. Naglašavam, vremena nema mnogo", kaže Milošević.
"Vjerujem da će ih biti i više s obzirom na globalne perspektive LNG biznisa. Taj plutajući terminal je važan jer uz relativno nisku investiciju ne poskupljuje plin."
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu