Nedavno je u Las Vegasu održan veliki turistički sajam s kojeg stižu dobre najave za domaći turizam. Na sajmu su sudjelovali i predstavnici Unilinea, vodeće domaće turističke agencije čije najave ističu pojačan interes dolazaka turista s ovog emitivnog tržišta te dodatno pozicioniranje Hrvatske na turističkoj mapi SAD-a.
Partneri Uniline-a u najvećoj mjeri iskazuju interes za destinacijama diljem Južne Dalmacije s naglaskom na neizostavni Dubrovnik. Traže se specijalizirani programi kreirani prema željama klijenata koji sadrže puno personaliziranih usluga uz boravak u hotelima na bazi četiri i pet zvjezdica.
Prema do sad ugovorenim dolascima, gosti Uniline iz SAD-a će tijekom ljetnih mjeseci u prosjeku u Hrvatskoj boraviti desetak dana te tijekom tog perioda obići četiri do pet destinacija. Uz Dubrovnik, sve jači brend na tržištu SAD-a postaje Hvar koji polako prerasta u „must see“ destinaciju koju Amerikanci prepoznaju u kontekstu čestih posjeta svjetski poznatih celebrity-ja. Interes raste i za Korčulu koja postaje prepoznatljiva i povezuju je s Markom Polom.
Trenutne otegotne okolnosti dodatnom povećanju broja dolazaka sa tog tržišta predstavljaju cijene u Europi uzrokovane odnosom Dolara i Eura. Prednost pak leži u sve boljim zračnim vezama između SAD-a i Hrvatske, posebice novim letovima Zagreba – London – New York.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu