Rast prodaje polovnih vozila za 7,2 posto u posljednja tri mjeseca 2012.

Autor: Poslovni.hr , 29. siječanj 2013. u 10:45
Ilustracija (Epa)

Ovakvi prodajni rezultati su pravo osvježenje u kontekstu cjelokupne gospodarske situacije i prodaje vozila u 2012.

U posljednja tri mjeseca 2012. godine, prema prodajnim rezultatima TRCZ Grupe, značajno je porasla prodaja rabljenih vozila u odnosu na isti period prošle godine.

Riječ je o povećanju od 7,2% čime je dosegnut prodajni rezultat iz 2009. godine. Ovakvi rezultati u velikoj mjeri iznenađuju s obzirom na tržišne uvjete. Pretpostavka je da je riječ o činjenici kako se kupci sve više odlučuju za kupovinu rabljenih, jeftinijih vozila. Poznato je da je prijašnjih godina prodaja novih vozila rasla, dok u protekle dvije godine to više nije slučaj. Kupci u najvećoj mjeri traže vozila srednje klase, starosti od dvije do pet godina, ali najveći rast prodaje ima prodaja vozila do jedne godine starosti koja su kao nova, a ujedno povoljnija za 20-30%. Najviše se gleda na prosječnu potrošnju te generalno na troškove koje će buduće vozilo iziskivati tijekom korištenja.

Prema riječima predsjednika Uprave TRCZ Grupe, Stipe Miličevića, ovakvi prodajni rezultati su pravo osvježenje u kontekstu cjelokupne gospodarske situacije i prodaje vozila u 2012. „Evidentno je da su kupci svjesni vremena u kojem živimo i da se odlučuju na financijski optimalnu kupnju auta, odnosno za rabljeni auto koji nije jako star i za koji se daje jamstvo. Nadamo da će se ovakav trend nastaviti i u periodu koji je pred nama.“

Komentirajte prvi

New Report

Close