Pelješki most znatno je pridonio pozitivnim gospodarskim, posebice prometnim i turističkim kretanjima, pa je zabilježeno 10% više noćenja na poluotoku do sredine srpnja nego u istom razdoblju 2019., istaknuli su za Hinu iz HTZ-a i Hrvatskih cesta uoči godišnjice otvaranja mosta.
Po podacima HC-a, Pelješkim mostom od otvaranja 26. srpnja 2022. do 14. srpnja 2023. prošlo je više od 2,1 milijun vozila. Prosječno bi u svibnju mostom prošlo nešto iznad 6000 vozila u danu, u lipnju više od 8700, a samo u prvoj polovici srpnja više od 11.000 vozila.
“Most je nova atrakcija za putnike i turiste, ali i za nautičare za koje je plovidba ispod mosta poseban doživljaj. Već sada je apsolutno opravdao postojanje te je pridonio i dobrim turističkim trendovima u predsezoni”, ocjena je direktora HTZ-a Kristjana Staničića koji naglašava da je most važan i za dolaske turista cestom. Vidljiv je učinak i na turizmu poluotoka.
U Orebiću je otvoren novi mali hotel Crystal, u koji su hrvatski iseljenici iz Australije uložili 7 milijuna eura, što je ujedno i najveća investicija na poluotoku u hotelske kapacitete nakon otvaranja mosta.
Pozitivne turističke učinke od mosta posebno osjećaju manja obližnja mjesta. Most je pridonio i produljenju sezone, a povećava se i ponuda, čemu sufinanciranjem 42 manifestacije pomaže i županijska TZ.
U samoj strukturi turista najznačajnija je promjena da su Poljaci ove godine preuzeli prvo mjesto od Nijemaca po broju ostvarenih noćenja do sredine srpnja, u porastu su i dolasci i noćenja Slovenaca, a sve je više i domaćih turista (40% više nego lani).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu