Radovi na Pelješkom mostu idu prema planu i očekuje se da će to biti dovršeno u roku, ali žalbeni postupci opterećuju donošenje odluka o izvođačima pristupnih cesta što bi moglo ugroziti cijeli projekt, istaknuto je u petak na gradilištu Pelješkog mosta kojega su obišli predstavnici lokalnih vlasti.
Gradilište Pelješkog mosta obišli su dubrovačko-neretvanski župan Nikola Dobroslavić, saborski zastupnik Branko Bačić (HDZ) te gradonačelnici i načelnici općina predjela oko Pelješkog mosta, a njima su predstavnici Hrvatskih cesta na čelu s članom Uprave Nikšom Konjevodom predstaviti i tijek izgradnje.
Tom je prigodom Konjevod opovrgnuo medijske napise o sukobu unutar Uprave Hrvatskih cesta. Osobno mogu reći kako ne postoje sukobi unutar Hrvatskih cesta, rekao je odgovarajući na novinarski upit o medijskim napisima o sukobima unutar te tvrtke te mogućim smjenama.
Istaknuo je i kako radovi na Pelješkom mostu teku po planu, a u vezi žalbi na natječaje za pristupne ceste rekao kako pravorijek očekuje kroz mjesec dana nakon čega, ako ne bude daljnjih žalbi, slijedi potpisivanje ugovora o gradnji.
"Sukladno Zakonu o javnoj nabavi u tijeku su žalbeni postupci za odluke o odabiru izvođača na drugoj, trećoj i četvrtoj dionici. Optimističan sam da će biti uskoro privedeni kraju. Sad je situacija jasnija. Očekujem pozitivnu odluku Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave (DKOM) pa ćemo kroz iduće razdoblje biti ovlašteni potpisati ugovore o gradnji te uvesti izvođača u posao", rekao je.
Istaknuo je zadovoljstvo što radovi na izgradnji Pelješkog mosta teku uredno i sukladno terminskom planu.
Pelješki most gradi kineska tvrtka China Bridge and Road Corporation, a po riječima Konjevoda na gradilištu je trenutno u tijeku betoniranje temelja pilota, nakon čega slijedi izgradnja naglavnice pilota te raspusnog sklopa i stupišta.
Dubrovačko-neretvanski župan Nikola Dobroslavić istaknuo je kako se izvođač radova na Pelješkom mostu drži rokova te će sve biti dovršeno po dogovoru, ali i ocijenio kako su žalbeni postupci otišli predaleko, što bi moglo ugroziti cijeli projekt.
"Nedopustivo je da imamo Pelješki most, a bez pristupnih cesta. Država treba pronaći način. Ne mogu prihvatiti da se jedna ili dvije tvrtke ulažući žalbe igraju s državom", rekao je Dobroslavić.
Saborski zastupnik Branko Bačić očekuje da DKOM čim prije donese pravorijek o žalbama za izgradnju pristupnih cesta.
"Ako se riješi u očekivanom roku, onda će taj dio biti završen kada i Pelješki most. Ne bi bilo dobro da tako ne bude. Procedura je složena i omogućuje tvrtkama da koriste razne načine da se izbore za posao", izjavio je Bačić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Situacija je komplicirana, ne možemo se dogovoriti oko postotka.
Febo obećao još lani da će pristupne ceste biti na vrijeme gotove
Vjerojatno se treba sastati konzilij ureda za procjenu učinaka zakona (godišnji odmori su,molim lijepo),kako bi predložili komisiji za usuglašavanje akata,kako bi mogli predložiti međuresorskom povjerenstvu da pošalju prijedlog užem kabinetu vlade možebitni prijedlog za slanje u prvo čitanje proljetnog zasjedanja sabora. Time bi promjene zakona u drugom čitanju mogle zaživjeti 2025 ukoliko sve bude ok. Realno,zakon bi se mogao promjeniti u 20 min da se zagrije fotelja. Ukineš žalbe firmi koje ne učestvuju u natječaje,i firme koje dva puta zloupotrebljavaju institut žalbe trajno udaljiti od te mogućnosti. Zapravo,dovoljno je 10 min za pročitati i shvatiti i djelovati. Ali kvragu priša..
Koliko je trebalo vremena za izradu zakona lex Agrokor?
Uključite se u raspravu