Samo petnaest dana prije Božića većini zaposlenika trgovina u još uvijek nedovršenom trgovačkom centru "Mall of Split" uručeni su otkazi. Po svemu sudeći, razlog je što centar sigurno neće otvoriti 16. prosinca, ali ni do kraja ove godine, a radnici se nadaju kako bi prvi mogući datumi otvorenja mogli biti u drugoj polovici veljače, odnosno mnogo vjerojatnije početkom ožujka 2016.
I dok se čeka da se u skladu s rješenjem inspekcije Ministarstva graditeljstva i prostornog uređenja u roku od 90 dana pristupna cesta uskladi sa zakonom, osiguraju svi atesti i certifikati potrebni za tehnički pregled kako bi se dobila uporabna dozvola, ali i riješi pitanje tereta na zemljištima na kojima se nalaze pristupne ceste, a koje još uvijek nisu čiste, prostori u golemom objektu se prazne.
Naime, španjolska modna grupacija "Inditex", koja zastupa "Zaru", "Bershku", "Massimo Dutti", "Stradivarius", "Zara Home", "Oysho" i "Pull & Bear" već je povukla zimske kolekcije iz svojih trgovina u "Mall of Splitu", a to čine i ostali zakupci, budući da su proteklih tjedana napunili trgovine očekujući svečano otvaranje, koje se po svemu sudeći ipak neće dogoditi tako brzo, piše Slobodna Dalmacija.
Posljednja događanja unijela su paniku među radnicima, od kojih su neki uvjereni kako "Inditex", veliki zakupac koji je stavio pred zid investitore i navodno uvjetovao što brže otvorenje, ovih dana trajno napušta Mall.
I dok do zaključenja ovoga teksta njihov konkretan odgovor nismo zaprimili, investitor, tvrtka "Mejaši prvi", opovrgava takve glasine i navodi kako "Inditex" ipak ne odlazi iz centra.
"Naravno da nije istina da bi "Inditex" izišao iz našeg trgovačkog centra. Dapače, zatražili su dodatan prostor kako bi mogli proširiti svoju ponudu. Istina je da dio robe dislociraju u druge prodavaonice na ovom području kako bi se artikli ipak prodali. Možemo vas obavijestiti da ćemo mimo do sada potpisanih ugovora dobiti i osam novih brendova koji će se prvi put pojaviti u Dalmaciji, ali i Hrvatskoj. Nadalje, uskoro počinjemo suređenjem prostora u našem centru za vodeći britanski brend "Debenhams". Sretni smo što možemo izjaviti da su nam u ovoj situaciji, kada nam se pokušava podmetnuti i blokirati nas na svaki mogući način i izmišljati nedostatke na centru koji ne postoje, naši zakupnici ostali vjerni partneri i prijatelji, jer je većina zakupnika svjesna što se ustvari događa", poručuju iz Mejaša prvih.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu