Zagrebačka tvrtka predstavila je novi proizvod: Ovo bi mogla biti zamjena za open space koncept

Autor: Lucija Špiljak , 11. lipanj 2020. u 11:00
Proizvod Office Shell u uredu otvorenog tipa osigurava i zaštitu od zaraznih bolesti

Riječ je o inovativnoj radnoj stanici koja omogućava izolaciju i privatnost zaposlenicima koji rade u uredima otvorenog tipa.

Zagrebačka tvrtka Dizz Concept, koja se na domaćem i stranom na tržištu između ostalog proslavila nagrađivanim konceptom pop-up kuhinje, predstavila je novi proizvod pod nazivom Office Shell.

Riječ je o inovativnoj radnoj stanici koja omogućava izolaciju i privatnost zaposlenicima koji rade u uredima otvorenog tipa. Jedinica je promjera oko dva metra i zauzima manje od četiri kvadratna metra. Tim iz Dizz Concepta u projekt je uložio oko 300.000 kuna i na njemu radio oko godinu dana, a već zaprimaju i narudžbe.

Direktor tvrtke i dizajner Darko Špiljarić objasnio je kako ovaj novi koncept omogućava povećanje produktivnosti, a u aktualno doba koronakrize predstavlja efikasnu zaštitu od širenja infektivnih bolesti u ovakvim uredima. Zaposlenici tako mogu postići ravnotežu između rada u ambijentu privatnosti i zajedničkog rada, a pogodan je za korištenje u novim ili postojećim uredima. U jučerašnjoj online prezentaciji detaljnije su predstavili prototip i pojasnili koncept.

“Office Shell omogućava dodatnu zaštitu od virusa i bakterija te pomaže ublažiti stres u ozelenjenom okolišu. Dizajn je u razvoju i podložan je promjenama. Bit će individualno prilagodljiv svakom korisniku, a prilikom izrade koristili smo prirodne materijale kako bismo dobili ugodan radni okoliš koji ne zahtijeva period privikavanja”, kaže Špiljarić.

Može se kombinirati s uobičajenim uredskim namještajem, a sastavljanje ili rastavljanje jedinice traje manje od 20 minuta. Pogodan je između ostalog i za kratkotrajni najam. Domaća premijera Office Shella održat će se u rujnu na Zagreb Design Weeku, a mjesec dana kasnije predstavit će ga i na vodećem svjetskom sajmu uredskog namještaja Orgatec 2020 u Kölnu u Njemačkoj, u sklopu izložbe Pet radnih svjetova.

Iz Dizz Concepta su nam otkrii da su prodali nekoliko stotina Pop-up kuhinja PIA u nekoliko desetaka država diljem svijeta. Njihova je inovativnost u tome što se lako sklapaju i otvaraju i tako ‘štede’ prostor. Velika većina prodanih primjeraka, dodaju, odnosi se na izvoz, dok su na domaćem tržištu većinom imali manje projekte te povremene individualne narudžbe.

Komentirajte prvi

New Report

Close