Seul Hrvatska turistička zajednica suradnji sa Slovenskom turističkom organizacijom u Južnoj Koreji i Japanu organizira radionice "Experience Croatia, Feel Slovenia".
Cilj je kako promocija hrvatske i slovenske turističke ponude, tako i edukaciju agenata koji u svojoj ponudi nude ili će tek nuditi aranžmane na našem i susjednom tržištu.
Prva radionica, namijenjena predstavnicima turoperatora i agencijama, održana je u Seoulu, dok se druga održava u četvrtak u Tokiju.
"Velik interes na radionicama, na kojima je sudjelovalo više od 60 etabliranih partnera , dokaz je kako naše aktivnosti usmjerene na korejsko tržište daju rezultate", kaže direktor HTZ-a Kristjan Staničić i poručuje da je s korejskog tržišta ostvareno 377.000 noćenja što je rast od 5% u noćenjima u odnosu na isto razdoblje protekle godine.
Tipična tura za korejske i japanske turiste obuhvaća Zagreb, Plitvice, Zadar, Split, Trogir i Dubrovnik.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu