Radio Banovina- uspješan lokalni medij

Autor: Poslovni.hr , 10. travanj 2015. u 12:59
Foto: Radio Banovina

Od najjačeg medija na području Gline i okolice, Radio Banovina svrstava se i u najslušanije radijske postaje na području Hrvatske.

Potaknuti ne tako pozitivnim vijestima u posljednje vrijeme o stanju u hrvatskim medijima, pronašli smo i jedan pozitivan primjer medija, i to lokalnog, koji ne samo da se uspješno održava, već i širi svoje prostorne kapacitete i u potrazi je za ljudskim resursima.

Radio Banovina, kao mala radijska postaja, s emitiranjem svog programa započela je ratne 1993. godine u Pokupskom. Od prvotnog studija od 6 kvadrata, danas ova postaja ima nekoliko studija na različitim lokacijama, uključujući i onaj u Velikoj Gorici, a koji su spremni ispuniti sve zahtjeve koje nalaže proizvodnja radijskog i televizijskog programa. 

Od najjačeg medija na području Gline i okolice, Radio Banovina svrstava se i u najslušanije radijske postaje na području Hrvatske, ali i inozemstva. Širok krug slušatelja ima zahvaljujući raznovrsnom glazbenom i informativnom programu koji se može pratiti na dvjema frekvencijama 96. 8 i 99. 1 Mhz, putem interneta i drugih multimedijskih platformi, i to od 0 do 24 sata.

"Zbog velikog dosega slušanosti, a u želji za što boljim i kvalitetnijim informiranjem naših slušatelja izvan Banovine i Korduna, odlučili smo proširiti svoj kolektiv s još nekoliko sposobnih i mladih ljudi koji bi se voljeli okušati u obavljanju novinarskog i voditeljskog posla i na taj način obogatiti svoje radno i životno iskustvo", rekao nam je direktor Radio Banovine Nikola Maričković te dodao kako, nažalost, mora priznati da ga kao čovjeka, koji se već 20 godina bavi ovim poslom, rastužuje činjenica da je toliko mladih nezaposlenih novinara te da sve veći broj lokalnih medija sve teže opstaje. 

"Želja nam je, dakle, smanjiti crnu brojku nezaposlenosti u našoj branši, ali i osigurati kvalitetno praćenje lokalnih zbivanja te i dalje ispunjavati krajnji cilj svakog medija, pa tako i našeg, a taj je da pravodobno i objektivno informiramo naše slušatelje. Želimo i ostati medij koji svakog slušatelja od početka do kraja dana prati u njegovom domu, vozilu ili na radnom mjestu. Nadam se da ćemo u tome i u budućnosti uspijevati" , zaključuje na kraju Nikola Maričković.

Komentirajte prvi

New Report

Close