Svake minute s površine Zemlje nestane šume u veličini čak 27 nogometnih igrališta. U borbi protiv te nedaće doprinos je odlučila dati Radenska Adriatic pokretanjem projekta O2 “Dobre stvari padaju s neba”. Dio je to platforme Srcem za sutra i kojoj je cilj pošumljavanje što veće površine vukovarskog Podunavlja. Kampanja ima edukativni i praktični karakter: na web stranici srcemzasutra.hr moguće je odgovorom na pitanje vezano uz bioraznolikost aktivirati besplatni kupon, temeljem čega će Radenska Adriatic pošumiti dodatni metar kvadratni vukovarskog Podunavlja, a kompanije se mogu pridružiti uplatom sredstava za pošumljavanje većih površina, čime se potiče tzv. green building.
“Radenska Adriatic je u posljednje četiri godine u Hrvatskoj i Sloveniji posadila ukupno 80.000 novih stabala. Ovom kampanjom ujedno pozivamo javnost da pri kupnji Radenske bira povratnu staklenu ambalažu koja je ekološki najprihvatljivija, obzirom da povratna staklena boca u svom životnom ciklusu proizvede čak 85% manje emisija CO2 od nepovratne”, ističe direktor Radenske Adriatic Marian Šefčović.
Uz Hrvatsku, kampanja je krenula i u Sloveniji, gdje se pošumljava područje Krasa, stradalog u velikim požarima u srpnju. Pošumljavanje u Hrvatskoj planirano je za kraj listopada, a u Sloveniji za početak studenog.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu