Hrvatska putnička agencija Olymptours postaje predstavnik RADIUS-a

Autor: Poslovni.hr , 29. listopad 2012. u 11:19
Ilustracija / SXC

Predstavništvom Olymptoursa u RADIUS-u, Hrvatska će se tako naći u mreži 80 zemalja koje pokrivaju potrebe koorporativnih putovanja i suradnje s multinacionalnim kompanijama.

Olymptours, jedna od najznačajnih putničkih agencija u Hrvatskoj, postat će prvi, ali i jedini predstavnik RADIUS-a u Balkanskoj regiji, priopćili su iz Olymptoursa. Ugovor o petogodišnjoj suradnji Olymptoursa i vodeće svjetske kompanije s mrežom 80 najboljih svjetskih agencija i godišnjom prodajom od 21 milijarde američkih dolara, predstavnici ove dvije kompanije potpisat će 6. studenog 2012. u Zagrebu. Usluge RADIUS-a, na svečanom domjenku u hotelu International, predstavit će Nigel Snowden, glavni direktor za agencijsko poslovanje RADIUS-a za Europu, Bliski istok i Afriku (EMEA).

Predstavništvom Olymptoursa u RADIUS-u, Hrvatska će se tako naći u mreži 80 zemalja koje pokrivaju potrebe koorporativnih putovanja i suradnje s multinacionalnim kompanijama na globalnoj razini. Naime, snaga RADIUS-a počiva na široko razgranatoj mreži jakih lokalnih agencija, koje najbolje poznaju potrebe svojih klijenata, ostaju neovisne, a pritom svoju ponudu dižu na višu razinu i klijentima nude globalne usluge, rješenja i koristi.

„Drago nam je da RADIUS prepoznaje prednost rada s lokalnim, pouzdanim agencijama koje brinu o potrebama klijenata, a upravo je osobni kontakt sa svakim klijentom posebnost Olymptoursa. Ulaskom u mrežu RADIUS-a moći ćemo im ponuditi i dodatne koristi poput povoljnijih usluga, niže naknade, usluge praćenja troškova na godišnjoj razini, njihove racionalizacije, kao i pristupa široj ponudi hotelskog smještaja“, rekli su vlasnici agencije Mladen Lemaić i Mladen Jutriša.

Osim što će dobiti prestižnu titulu predstavnika kompanije čiji su klijenti, između ostalog, Total, Fuji Films, Heineken, Sony i Vlada SAD-a, Olymptours će imati pristup mreži Global Hotel Programa. Naime, RADIUS posjeduje i istoimeni hotelski program u kojem se nalazi 34 tisuće hotela u 137 zemalja i šest tisuća gradova u svijetu, a među kojima su i vodeći svjetski hoteli.

U Olymptoursu vjeruju kako će kao jedini predstavnici RADIUS-a u balkanskoj regiji steći prednost u korporativnim putovanjima na hrvatskom tržištu i povezati se s partnerskim agencijama i lancima hotela u mreži RADIUS-a, a sve s ciljem postizanja povoljnije cijene za svoje klijente. „Mi vjerujemo kako širenje mreže i povezivanje s pouzdanim partnerima može pridonijeti razvoju naše agencije, ostvarivanju nove pozicije u teškom poslovnom okruženju i konačno povećanju profita“, istaknuli su vlasnici agencije Olymptours.

Komentirajte prvi

New Report

Close