Iako Pelješki most već izgleda kao da je spreman za prve automobile, i dalje se radi punom parom. Najprije je počelo asfaltiranje.
– Zatim ide postavljanje ograda, postavljanje unutarnje odvodnje, revizionih staza, dakle finalizacija objekta, objasnio je Jaroslav Šegedin iz Hrvatskih cesta za HRT.
Iz dana u dan, most je sve bliži svome završnom rješenju. Kineski izvođač radova polako završava svoj posao,a sada je naglasak na pristupnim cestama preko Pelješca. Radovi bi trebali završiti do početka ljeta.
Predstavnici austrijskog Strabaga rade s obje strane mosta, na dionici dugoj 10,5 kilometara. Dva mosta, dva tunela, teren je jako zahtjevan, ali rokovi su, zasad, poštovani.
– U okviru smo plana, znači idu dobro, kako smo planirali sa manjim ili većim odstupanjima koja ne utječu toliko. To se radi o par dana. Ugovor je nama do polovine srpnja, dogodine, rekao je Mladen Marjanović, voditelj projekta za Strabag.
Ukupna dionica preko Pelješca duga je 30 kilometara.
– Trenutna dinamika je predviđena da bi radovi do čvora Prapratno bili gotovi do lipnja 2022. godine. Na taj način stvorili bi se uvjeti da se pusti promet na 24 kilometra dugoj dionici, rekao je Šegedin.
Posljednja dionica, obilaznica Stona, trebala bi biti gotova do konca iduće godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu