Prilikom obilježavanja blagdana svetog Vinka, zaštitnika vinograda, baranjska vinarija Belje predstavila je novi projekt – personalizirane vinske etikete.
Kako kažu, cilj je omogućiti potrošačima da na vino stave osobni pečat kroz etiketu s posvetom ili porukom. Napominju da tim projektom stavljaju svoje potrošače svih dobnih skupina na prvo mjesto i omogućuju im jedinstvene uspomene za posebne prigode poput vjenčanja, krštenja, rođendana i slično.
Personalizacija je moguća već za jednu bocu, cijena je svega desetak kuna veća od standardnih cijena vina koja Belje ima u ponudi, a osim standardnih butelja etikete se mogu staviti i na magnum i jeroboam boce. Ovakav tip vinskih etiketa novost je na domaćem tržištu, a od idućeg će tjedna biti dostupne u webshop Vina Belje te u vinariji u Kneževim vinogradima. Osim ovog najnovijeg projekta, Vina Belje proširila su ponudu brendom Crna slavonska.
"Imamo 350.000 komada tovljenika godišnje što je trećina hrvatske proizvodnje. Proizvodima od crne slavonske svinje, poznatije kao fajferica napravili smo iskorak u tom segmentu te uz naš Gold sir u prirodnom ovitku dimljen na bukvi i liniju vina Goldberg ponudili tržištu još premium proizvoda.
Projekt i dalje razvijamo, uzgoj je u Kopačkom ritu, a kulen, kobasice i slanina brenda Crna slavonska ručno su rađeni. U planu nam je partnerstvo s hotelskim lancima kojima ćemo ponuditi te delux proizvode", otkriva Ljiljana Vajda-Mlinaček, direktorica sektora marketinga, turizma i korporativnih komunikacija ove baranjske vinarije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu