Uber je predstavio novu funkcionalnost unutar svoje aplikacije koja korisnicima omogućava uvid u ocjene koje im dodjeljuju vozači. Osim pregleda svojih ocjena, korisnici u Centru za privatnost također mogu provjeriti podatke o prošlim vožnjama, pojedinosti o plaćanju, kontrolirati marketinške postavke…
Ovo je prvi put da Uber korisnicima omogućava pregled pozitivnih i negativnih ocjena koje su dobili. Analiza ocjena dostupna je u novom izborniku Centar za privatnost kojem korisnici mogu pristupiti kako bi lakše shvatili svoj ukupni prosjek.
Pojasnili su i kako otvoriti detaljni pregled ocjena:
U izborniku Postavke odaberite Privatnost.
U izborniku Privatnost odaberite Centar za privatnost.
Prijeđite prstom udesno i odaberite “Želite li vidjeti sažetak svojeg korištenja Uberom?”
Odaberite “Pogledaj sažetak”.
U odjeljku Ocjene odaberite “Prikaži moje ocjene”.
Vozači savjetuju kako do boljih ocjena
I vozači i korisnici na Uberu nakon završetka vožnje imaju mogućnost ocijeniti jedni druge s jednom do pet zvjezdica. Ukupna ocjena se računa kao prosjek zadnjih 500 vožnji.
Vozači Ubera podijelili su nekoliko savjeta za korisnike kako bi poboljšali svoju ocjenu:
Budite uredni. Vozači ne bi trebali čistiti za vama. Otpad i sve druge stvari uvijek ponesite sa sobom. Ne ostavljajte nered iza sebe.
Zavežite sigurnosni pojas. Studije pokazuju da korisnici koji ne zavežu sigurnosni pojas na stražnjem sjedalu mogu dovesti vozača u veći rizik od ozljeda u sudaru. Zato se nemojte zaboraviti vezati kako bi povećali svoju i vozačevu sigurnost.
Budite spremni. Zapamtite da je vrijeme vozača dragocjeno i da vas ne bi trebali čekati. Budite spremni za polazak kad vozač stigne.
Odnosite se jedni prema drugima s poštovanjem. Kao što je navedeno u Uberovim smjernicama za zajednicu, platforma želi da se korisnici i vozači osjećaju sigurno, poštovano i pozitivno. Uvijek se ponašajte prema svom vozaču i njegovom vozilu onako kako biste željeli da se prema vama ponašaju.
Nemojte udarati vratima! Ako ne razmišljate o tome, lako je slučajno snažno zalupiti vratima. Vozači često navode lupanje vratima kao razlog zbog kojeg daju manju ocjenu.
Pokretanje Centra za privatnost, koji je dostupan svim korisnicima diljem svijeta, u skladu je s Uberovom misijom da pouzdano upravlja osobnim podacima korisnika na svakom tržištu na kojem je prisutan. Iz Ubera navode kako pružajući veću transparentnost i lakši pristup podacima nastoje korisnicima osigurati sve što im je potrebno za iskustvo od 5 zvjezdica na svakoj vožnji.
Sigurnost u vožnji
Ističu i kako sigurnost ostaje Uberov prioritet. Tvrtka je vozačima distribuirala higijenske pakete koji sadrže maske,rukavice, dezinfekcijske gelove i sprejeve. Uz to, Uber je usmjerio svoje napore na implementaciju procesa i tehnoloških rješenja u stvarnom vremenu kako bi osigurali odgovorno i sigurno korištenje usluga u svakom trenutku.
Među njima je i alat za prepoznavanje objekata koji omogućava Uberovoj aplikaciji da prije početka putovanja utvrdi nose li vozači masku, kao i kontrolni popis unutar aplikacije putem kojeg vozači i korisnici mogu potvrditi da poštuju sve sigurnosne mjere prije spajanja na platformu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu