Hrvatska pošta danas je od zagrebačkih studenata dobila niz sjajnih ideja za novu promotivnu kampanju Paketomata, njihove usluge koja pojednostavljuje život brojnim korisnicima, a posebno mlađim i aktivnijim generacijama. No, najbolje rješenje, čiji će se dijelovi ujedno iskoristiti u narednim marketinškim aktivnostima Hrvatske pošte, potpisuju Dominik Stašćik, Borna Antolić i Blaž Basar, studenti Zagrebačke škole ekonomije i managementa, koji su uz podršku svojih mentora, Mateje Hanžek i Mateja Nakića, danas osvojili prvu nagradu na natječaju Paketomat.
Radi se o društveno odgovornom projektu koji Poslovni dnevnik provodi u sklopu projekta Hrvatska pamet Hrvatskoj, a u njemu su studenti u zadnja dva mjeseca trebali osmisliti kako promovirati ovaj inovativni proizvod Hrvatske pošte, povećati broj njegovih korisnika i naći optimalne lokacije Paketomata. Svoja rješenja je danas u Cinestar kinu u Kaptol centru predstavilo ukupno osam timova koji su ušli u finale ovog natječaja, pod budnim okom žirija.
U natječaju su sudjelovale tri visokoškolske institucije: Poslovno veleučilište Zagreb, Visoko učilište Algebra te Zagrebačke škola ekonomije i managementa. Tijekom trajanja projekta studenti pod vodstvom mentora, svojih fakultetskih profesora, i pod stručnim nadzorom Krešimira Macana, direktora jedne od vodećih marketinških agencija, zagrebačke Manjgure, izradili su idejna rješenja marketinške strategije promocije usluge Paketomat. Rad na zadatku trajao je dva mjeseca.
Nagrađeno rješenje, za koje su autori zaslužili nagradu od 10.000 kuna, polazi od ideje da Paketomat podržava održivi razvoj i zeleno poslovanje, jer se njegovim koroštenjem između ostalog smanjuje i ekološki otisak. Usto, osim kroz online kupnju, prednost Paketomata ovi studenti vide i u jačanju second hand tržišta. Članovi žirija ovo rješenje smatraju hrabrim i inovativnim.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu