U vrijeme kad je okupljanje zabranjeno, a praznik rada 1. svibnja koji svi povezuju s roštiljanjem pred vratima, Lidl i Pik Vrbovec odlučili su kampanjama pokazati potrošačima kako je roštiljanje moguće i na balkonu i u stanu.
“Kroz komunikaciju na društvenim mrežama Pik ostaje u kontaktu s potrošačima i u izvanrednim situacijama. U aktualnoj kampanji popularni umjetnik roštilja Pavle Pikaso vratio se u antikorona verziji. Motivira ljude da nastave s proljetnim roštiljem i pripremom grill delicija, ali ovaj put bez napuštanja domova čime šaljemo poruku – #ostanidoma! Pikaso pokazuje kako izolacija izgleda iz perspektive umjetnika roštilja i zaljubljenika u boravak na otvorenom”, pojašnjavaju iz Pika.
Ovom kampanjom mesna industrija nastavlja stvarati sadržaj u duhu brenda i trenutačne situacije, s namjerom da ljude zabavi i donese im optimizam. Spot je u 5 dana od lansiranja pogledalo više od pola milijuna ljudi. Na kampanji je radio marketinški tim Pika s timom agencije Bruketa&Žinić&Grey, a na snimanju spota sudjelovale su svega četiri osobe.
“Kad je mnogima jedina opcija roštiljanje na balkonu ili u dvorištu bez okupljanja većeg broja ljudi, Pik je pokrenuo i nagradni natječaj. Pik ‘pljeskom’ nagrađuje, svi koji ostanu doma i roštilj naprave u ovim ograničenim uvjetima te pošalju fotku roštilja, mogu osvojiti poklon paket za obiteljsko roštiljanje”, poručuju iz PIK-a.
I Lidl Hrvatska potiče i poduzima mjere opreza i sigurnosti te olakšava odabir i garantira kvalitetu, higijenu i sigurnost, a posebno su važni pakirani prehrambeni proizvodi i pakirani tekstil. U ovo proljetno doba roštiljanja predstavili su kampanju Grill&chill doma. Uz slogan Napravi Grill&Chill zonu na balkonu, idućih tjedana će predstavljati kako odgovorno uživati u roštilju. Na kampanji su radili Lidl Hrvatska i Lidlov agencijski tim, desetak ljudi.
“Druženja moramo odgoditi, ali u grillanju i chillanju možemo uživati! Kampanja donosi niz zabavnih momenata i kulinarskih savjeta. U kampanji su i poznata lica, kako bi kupcima pokazali i približili kreativnost u grillanju doma. Putem društvenih mreža željeli smo potaknuti ljude da budu odgovorni, ostanu doma i grillerske sposobnosti ostvare na balkonu ili terasi.
Pripremili smo nagradne natječaje u kojima nagrađujemo njihovu kreativnost u grillanju&chillanju doma. Već prve reakcije na kampanju pokazuju da smo pogodili i osvojili hrvatske grillere&chillere. Dokaz su i pozitivne reakcije na društvenim mrežama i brojne prijave na Lidlov Facebook natječaj”, pohvalili su se iz Lidla Hrvatska.